En uiteraard mensen die daar gretig gebruik van maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:37 schreef rene90 het volgende:
Zo een sulletje die er zo bij probeert te horen:{
Ts ik heb je topic gelezen en schrijf op dit moment zelfs een reactie. Hoeveel geld krijg ik van je?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:30 schreef Muuyad het volgende:
Dan heb je echt geen zelfrespectOm maar een paar voorbeelden te noemen:
Een Chinese jongen op school kreeg 5 euro als hij een batterij zou opeten. Dit heeft uiteindelijk gedaan en de volgende dag moest hij naar het ziekenhuis om zijn maag leeg te laten pompen
In de 4e met schoolreis gingen we naar Duitsland en verbleven we in een hotel. Iemand uit mijn groep rende naakt door het hotel heen voor 10 euro. Hij was gelijk met de trein naar huis gestuurd en geschorst
Er is natuurlijk ook videomateriaal van dit soort dingen:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7920/5124abba/index.html
Een jongen krijgt 100 euro in wiet aangeboden als hij hondenpoep eet.
hoeveel wil je ervoor betaald krijgen?quote:
Ik heb daar laatst nog 1000 euro voor betaaldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Muuyad het volgende:
Of mensen die dingen vragen zoals "Zou jij je voor 1000 euro in de kont laten neuken"
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Muuyad het volgende:
Of mensen die dingen vragen zoals "Zou jij je voor 1000 euro in de kont laten neuken"
Om aan te duiden dat zijn vrienden letterlijk schijt aan die knakker hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef MouzurX het volgende:
Die met die stront is echt gewoon enorm goor
Gewoon lopen met een bakkie koffie ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef GuyFawkes het volgende:
Naakt door een hotel rennen is gewoon tof.
Met een bakkie pleur naast de computer een beetje topics lezen is nog veel toffer. En minder vermoeiend.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gewoon lopen met een bakkie koffie ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |