Hoezo? Smeets begint volgende maand al aan zijn autorijlessen hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Haar man heeft een privé-Jet, dus ik denk niet dat die ouwe lul van een Smeets een kans maakt.
Daarvoor heeft ze voor mij te kleine Jetsers.quote:
Idd, beide hebben daar een handje van. De vraag stellen en tegelijkertijd ook het antwoord willen geven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:09 schreef Alllysssa het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk onderbreekt ook vaak z'n gasten, en op de een of andere manier pik ik dat als kijker. Bij Mart Smeets heb ik dat absoluut niet, vreemd
Misschien gaan ze samen Jet Skiën?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarvoor heeft ze voor mij te kleine Jetsers.
Is dat echt zo? Geweldigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Morgen tafel met Tankink, Harmeling en Ducrot. Dan kan het feest pas echt beginnen.
Mooi! Dat gaat vuurwerk worden!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Morgen tafel met Tankink, Harmeling en Ducrot. Dan kan het feest pas echt beginnen.
Wtf? Grapje hoop ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:13 schreef Elwood1802 het volgende:
2 ADHD ers en een in wording(Ducrot, wat is hij in nadeel veranderd) maakt mij niet echt gelukkig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:13 schreef Elwood1802 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik weet niet wanneer dat opgenomen is, maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef maril het volgende:
[..]
Ach zondagavond vertelt hij ook in "andere tijden" over de Mont- Ventoux
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Senk joe !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef maril het volgende:
[..]
@ ADHD ers en een in wording(Ducrot, wat is hij in nadeel veranderd) maakt mij niet echt gelukkig.
Wat een buitengewone tafel heb ik morgen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Senk joe !
Gesinkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de oplossing van de rebus is
Ik zal me daar altijd aan ergeren, wie het ook doet. Ik heb er zelf ook een hekel aan als ik steeds onderbroken word.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:09 schreef Alllysssa het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk onderbreekt ook vaak z'n gasten, en op de een of andere manier pik ik dat als kijker. Bij Mart Smeets heb ik dat absoluut niet, vreemd
Het wordt zo herhaald op NL1, dan vertelt Mart het ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef Kaat38 het volgende:
Van wie is het beginnummer ook alweer wat ik vanavond hoorde?
Michel Fuge (ik weet niet hoe men het schrijftquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef Kaat38 het volgende:
Van wie is het beginnummer ook alweer wat ik vanavond hoorde?
Wat een lelijkerd maar schitterend nummer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |