B.Hussein Obama vernederd door de Russenquote:Een pijnlijk momentje voor de Amerikaanse president Barack Obama. Bij een bezoek aan Rusland wordt zijn hand genegeerd door Russische politici. Bekijk de video.
http://www.spitsnieuws.nl(...)_obama_handdruk.htmll
Hij is wel van zeldzame kutklasse inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n kankertopic gezien als dit. Gefeliciteerd.
Vergeet "bijn" niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
je kan niet quoten en schrijft 'bezoel' als je bezoek bedoelt en zegt dan dat Obama vernederd is....
Misschien moeten we hem negeren als hij ons bezoel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Armageddon het volgende:
Geef jij hem een nekschot of moet ik het doen Swets?
Vandaag nog in FB gekeken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n kankertopic gezien als dit. Gefeliciteerd.
Ik bezoel even een adner tpioc.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem negeren als hij ons bezoel.
je hebt je roeping gemist door niet eerder een trein te koppen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:34 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
B.Hussein Obama vernederd door de Russen![]()
Kan die ervast aan wennen als hij straks op bezoek gaat bij zijn islamitische vriendjes..
we hebben een islamietje hoor!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:03 schreef Deadre het volgende:
Hij stelt mensen voor aan zijn collega achterlijk joodse fascist
qftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je hebt je roeping gemist door niet eerder een trein te koppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |