Nee hoor, ik hoorde dit gister een collega zeggen en toen dacht ik dit moet even op FOK! om de mensen hierop te attenderen.quote:
jammerquote:
'Het hoort zo stom', klinkt nog veel stommer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoorde dit gister een collega zeggen en toen dacht ik dit moet even op FOK! om de mensen hierop te attenderen.
Het hoort zo stom namelijk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:21 schreef pollepel1 het volgende:
Nee, 'vak' staat voor BouwVAKKERS
Lutser
Niet voor vakantiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]De 'vak' staat voor vakman, faalbeer.
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:21 schreef pollepel1 het volgende:
Nee, 'vak' staat voor BouwVAKKERS
Lutser
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:32 schreef Buschetta het volgende:
TS is een bouwvakker ?
Waarom zou je je anders uberhaupt bezig houden met de uitspattingen van het gepeupel ?
Doorgaans geen pak, netjes overhemd en jeans.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen die in pak naar hun werk gaan
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doorgaans geen pak, netjes overhemd en jeans.
TS zit in de ICT. Heel de dag kutten achter een beeldscherm.
Ik ga ook in pak naar kantoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar je werk in pak ?
Allemaal busjes op de camping en luidruchtinge tattoboys en geblondeerde vrouwenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef Paul het volgende:
Ik ging eens een keer op bouwvak op vakantie zo, alleen maar bouwvakkers op bestemming
Jij gaat in bandshirts naar je werk?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op die gast waarop mijn quote stond, maar toch.... mensen die overhemden dragen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij gaat in bandshirts naar je werk?
Hoezo? Wat is daar mis mee? Ik kan niet zo eenvoudig in een simpel wit t-shirt rondlopen daar, is het een veel te net bedrijf voor. En dingen als bedrukte metal-shirts is al helemaal not-done.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op die gast waarop mijn quote stond, maar toch.... mensen die overhemden dragen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is daar mis mee? Ik kan niet zo eenvoudig in een simpel wit t-shirt rondlopen daar, is het een veel te net bedrijf voor. En dingen als bedrukte metal-shirts is al helemaal not-done.
Fijn die vettige haren in de elektronicaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:57 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Maar de tech monkeys dragen toch wel bandshirts neem ik aan ?
Nee, niet hier. Heb ze wel bij andere bedrijven rond zien lopen. Complete nerds tot hun voetzolen. Behoorlijk bleek, komen nooit buiten. Het soort dat Pizza's bestelt door in te breken in het computersysteem van de pizzaboer en zelf de order in het systeem te zetten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:57 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Maar de tech monkeys dragen toch wel bandshirts neem ik aan ?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het soort dat Pizza's bestelt door in te breken in het computersysteem van de pizzaboer en zelf de order in het systeem te zetten.
Bikkel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:55 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb heul nog geen bouwvak. Moet nog 2 weken. Ik ga gewoon door.
Typisch een reactie van iemand die zich aangesproken voelt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |