Ik ook niet hoor...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Was trouwens nooit "fan" van BZN,is dat heel erg..Vooral als JanKeizer Frans ging zingen![]()
![]()
Je bent beroemd aan het worden op FOKquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar ik ben t niet , voor dat t mens straks in alle bladen staat als ketterende Fokster.....
hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar ik ben t niet , voor dat t mens straks in alle bladen staat als ketterende Fokster.....
ow jaaa, vreselijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag laatst nog een 'clip' van Jan ergens op het strand, ik geloof dat hij Spaans zong![]()
Dat was nog erger dan Mon Amour
Ja t wordt tijd dat ie ECHT stopt!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag laatst nog een 'clip' van Jan ergens op het strand, ik geloof dat hij Spaans zong![]()
Dat was nog erger dan Mon Amour
nee dat nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:54 schreef roosje77 het volgende:
ben even aan het bijlezen geweest, en ben wel nieuwsgierig hoor! kun je niet een kleine=ietsie-i=pietsie-peuterige-tipje van de sluier oplichten annie?
of zit ik met sluier al WARM?
hihi
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar is ook internet...en anders volgende week ik weet niet wanneer dit loskomt,of of t uberhaupt op waarheid berust.,waar is trouwens je sexy Tiroler outfit?
Liza is voor de tweede maal zwanger!!! Dat is het vast en zeker... en aangezien ze al langer met Jan scharrelt is de dader bekendquote:
Nog steeds hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Gerda net weer op Shownieuws met dr dekenkisten
Omdat het hilarisch tenenkrommend is!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zie het nu ook weer vanaf het begin, maar waarom moet dat nu ALWEER uitgezonden worden.
Ja ik ook, mits gewassen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind paling erg lekker
Op zaterdagavond laat Shownieuws altijd het weekoverzicht van het meest spraakmakende nieuws zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zie het nu ook weer vanaf het begin, maar waarom moet dat nu ALWEER uitgezonden worden.
Ruudquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind paling erg lekker, gerookt![]()
Hoi Fok!
als je me nu tegen komt herken je me meteenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n eerste plaatje plaatsen is geluktWat ziet Deisyy er goed uit
![]()
Daar ben ik mee bekend ja, maar ik had desondanks niet verwacht dat ze het in het geheel zouden uitzenden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zaterdagavond laat Shownieuws altijd het weekoverzicht van het meest spraakmakende nieuws zien
Ik zei zoiets deze week al eerder, dit wordt er een voor Ellemieke, nummmer 1 van de 25 meest spraakmakende...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zaterdagavond laat Shownieuws altijd het weekoverzicht van het meest spraakmakende nieuws zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |