Extra spannend als Jan Smit die teksten loopt te zingen blaten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Die teksten komen ook niet verder dan: "ik hou van jou ik blijf je trouw" en "jij bent het geluk in m'n leven vanaf s'ochtends vroeg kwart voor zeven".
Nou als ik mijn tv aanzet komt 'ie altijd eerst op NED 1 uit. Dus zodoende.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het is zo triest dat je zelf ook aan het kijken bent?
Dat is niet zo heel gek want dit is vorige week opgenomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie trouwens niet dat Jan een blauw oog heeft ofzo, van die klappen van de ex van dat nieuwe neukertje van hem paar dagen terug.
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:50 schreef xstatic1975 het volgende:
Niet dat ik fan ben maar nog altijd liever dit dan Ali B en 50 cent!
Noquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:50 schreef xstatic1975 het volgende:
Niet dat ik fan ben maar nog altijd liever dit dan Ali B en 50 cent!
Je zou dus perfect tussen het publiek passen, als je denkt dat dat muziekfeest ook deze week is opgenomenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie trouwens niet dat Jan een blauw oog heeft ofzo, van die klappen van de ex van dat nieuwe neukertje van hem paar dagen terug.
hm? Die volg ik even niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je zou dus perfect tussen het publiek passen, als je denkt dat dat muziekfeest ook deze week is opgenomen
Vergeet de klassieker "Het leven gaat zoals het gaat" nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Die teksten komen ook niet verder dan: "ik hou van jou ik blijf je trouw" en "jij bent het geluk in m'n leven vanaf s'ochtends vroeg kwart voor zeven".
Jantje Smit heeft deze week klappen gekregen, en jij zit nu naar het muziekfeest met Jantje Smit te kijken zónder blauwe ogen. Waar je je over verbaast.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hm? Die volg ik even niet.
Maar u denkt toch niet dat ik daar tussen zou gaan staan, mocht ik op de hoogte zijn geweest van dit muziekfeest? Kom zeg.
Misschien met een dronken kop met 6 biertjes op, maar dan nog....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |