ik om 20:00 klaar met werk

dus ik rij gezellig met de fiets naar huis ga een bochtje om rem een klein beetje EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUP boem rem blokkeerde, daar lig je dan op het asfalt ik probeer me nog een beetje te redden doorme rechtervoet op de grond te zetten maar dat ging niet goed, want me voet klapte dubbel.
En dat deed verdomde pijn
ik kon niet meer verder fietsen want me voorwiel stond vast, dus ik kwaad pleur me fiets en paar keer op en neer en ik kan weer verder rijden met een kapotte spaak

de ene trap na de andere doet en me rechtervoet doet opeens verdomde pijn dus ik effen aan de kant om een paar keer heen en weer te lopen, om te kijken of het goed gaat maar het gaat van kwaad naar erger, als ik me rechtervoet op het asfalt zet donder ik gelijk om van de pijn, dus ik weer verder fietsen met me linkervoet om kracht te zetten.
Kom ik thuis schoen uit sok uit ijs erop en nu maar hopen dat het morgen over is anders kan ik niet met me matties (jeweetz) een weekendje weg
klacht1 me rechtervoet doet verdomde pijn
klacht2 ik kan nu niet een weekendje weg denk ik
klacht 3 me fiets mist nu een spaak en me remmen zijn naar de kloten
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman