Het zegt meer wat over jouw IQ, dat je het niet eens anders kan interpreteren of zelf kan denken dat "de helft van wat" wel eens die 30 zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dat staat er niet. Deel 30 door de helft...de helft van wat? Zegt genoeg over het IQ van de maker van de test(kwam zelf de vraag ook al tegen, ik wist wel wat ze bedoelden, maar het staat er gewoon fout)
Dan moeten ze zeggen haal daar de helft vanaf.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zegt meer wat over jouw IQ, dat je het niet eens anders kan interpreteren of zelf kan denken dat "de helft van wat" wel eens die 30 zou kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef Appelknaller het volgende:
Het antwoord moet 70 zijn, want 30/(1/2)= 60, 60+10=70. (De helft is (1/2)
)
Yup!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij is het 70, aanschouw waarom!
De opgave:
[..]
De helft=0,5
Nu gaan we 30 delen door de helft, oftewel door 0,5
30/0,5=60
Nu tellen we 10 erbij op:
60+10=70
Fout, ½ is een half.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef Appelknaller het volgende:
Het antwoord moet 70 zijn, want 30/(1/2)= 60, 60+10=70. (De helft is (1/2)
)
Oh jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Fout, ½ is een half.
Niet de helft.
[ afbeelding ]
Die helft van wat is dus niet de helft van 30 maar de helft van 4 waar je door moet delen schijnbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zegt meer wat over jouw IQ, dat je het niet eens anders kan interpreteren of zelf kan denken dat "de helft van wat" wel eens die 30 zou kunnen zijn.
Leer zelf Nederlands, klapjosti.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:58 schreef folie het volgende:
Gaan we nou miereneuken over een heel normale Nederlandse uitdrukking?
Google voor de grap eens op delen door de helft en kijk hoeveel mensen wel weten wat het betekend.
Het idee is dat je de helft neemt en daar deelt, en dus in principe iets door 2en deelt,
Ik snij de taart door de helft... Ik splits het houtblok door de helft... ik deel de klas door de helft...
stel je niet aan leer Nederlands en vraag een iqtest gewoon aan bij mensa...
Ben je nou echt zo blind?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:07 schreef folie het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet?
Maar doelloos gebrabbel en voetbalfan gaat gaan altijd goed hand in hand...
Ok. Hier, ik doe het zelfs in minder dan 10.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:12 schreef folie het volgende:
[..]
schijnbaar, ik zou zeggen wees een schat en leg het me stap voor stap uit...
Nederlands is de taal lief, de spelling van een taal is voor het begrijpen van een taal irrelevant...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok. Hier, ik doe het zelfs in minder dan 10.
Stap 1: betekent moet met een t.
Stap 2: je zegt dat hij maar Nederlands moet leren.
Stap 3: je bent dom.
Poll: Meest domme post van 2009?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:22 schreef folie het volgende:
[..]
Nederlands is de taal lief, de spelling van een taal is voor het begrijpen van een taal irrelevant...
Het is voor jou buren maar goed dat dom zijn geen pijn doet, het belangrijkste van een taal is om te communiceren... Als je maar begrijpt wat ik bedoel... Je begrijpt wat ik bedoel -> geen probleem..
TS begrijpt niet wat er wordt bedoeld -> moet de taal leren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |