Het waren nog maar drie postings Remmy, beetje flauw van jequote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:19 schreef remlof het volgende:
Moeilijk he, effe wachten?
Nah lekkere vrolijke vent de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat APK hier zo weinig te vinden is. Hij, WJ, Jappie, Ian en nog een paar die ik vast vergeet zijn toch te smaakmakers van de SC. (Gert ook wel een beetje, maar die is blauw)
Heb jij niets beters te doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:19 schreef remlof het volgende:
Moeilijk he, effe wachten?
1. Das mooi!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik ben er nog hoor Talitha![]()
2. Ik vind het ook jammer dat APK hier zo weinig te vinden is. Hij, WJ, Jappie, Ian en nog een paar die ik vast vergeet zijn toch te smaakmakers van de SC. (Gert ook wel een beetje, maar die is blauw)
Het is zo'n simpele regel, pas een nieuwe openen als de vorige dicht is. Anders heb je kans dat er dubbele topics komen, dat is voor de users (jullie) alleen maar verwarrend en voor de crew extra werk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het waren nog maar drie postings Remmy, beetje flauw van je![]()
Maar nu je er toch bent, mag die N weg die in de TT achter Leve(n) staat?
Die regel hebben wij niet in de SC Remmy, jaren geleden al losgelaten. Maar als hij opnieuw ingevoerd is...primaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is zo'n simpele regel, pas een nieuwe openen als de vorige dicht is. Anders heb je kans dat er dubbele topics komen, dat is voor de users (jullie) alleen maar verwarrend en voor de crew extra werk.
quote:En done.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
2. Dat zijn alleen mannen, die smaakmakers van jou!
vergeet het bier niet...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, nog effe boodschappen doen voor acht uur. Verder niks eik.
Mannen maken mij meestal meer aan het lachen dan vrouwen. Ze zijn gevatter, technisch beter en hebben vergeleken met het zwakke geslacht een fantastisch ruimtelijk inzichtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
1. Das mooi!Wanneer ga je weg?
![]()
2. Dat zijn alleen mannen, die smaakmakers van jou!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mannen maken mij meestal meer aan het lachen dan vrouwen. Ze zijn gevatter, technisch beter en hebben vergeleken met het zwakke geslacht een fantastisch ruimtelijk inzicht![]()
![]()
En ik ga 8-8 weg
mannen zijn idd handig met de kofferbak inruimenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mannen maken mij meestal meer aan het lachen dan vrouwen. Ze zijn gevatter, technisch beter en hebben vergeleken met het zwakke geslacht een fantastisch ruimtelijk inzicht![]()
![]()
En ik ga 8-8 weg
Jups, onze kunstenaar is al weken ondergedoken en Manu zal vermoedelijk wel niets meer te klagen hebben?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Coos het volgende:
Ja, d'r zat toch wel bijna een hele minuut tussen dat slotje van Remlof en dit nieuwe topic.![]()
En als ik al iemand mis hier in de SC is het Peter6000![]()
(en Manu is al dagen zoek)
Misselijke 020 stoephoerquote:
Ja, voor je het weet lig je erinquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
mannen zijn idd handig met de kofferbak inruimen
niet als bewoner skattiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misselijke 020 stoephoer![]()
Las trouwens dat je bij jou aan het parkeren meer kwijt bent dan aan de beurt zelf
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet lig je erin![]()
Ik parkeer hem wel in je, kan makkelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
niet als bewoner skattiegratis parkeervergunning
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik parkeer hem wel in je, kan makkelijk
Alleen als dat rendement heeft, anders kun je het schudden. Zuurstof is prijzig tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
......oja?
...nog wel ademend mag ik hopen
Als het zo rustig is als nu en de nieuwe SC netjes aangekondigd wordt zie ik het probleem niet. En een slotje zetten is 3 seconden werk of niet soms. Daar ben je mod voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is zo'n simpele regel, pas een nieuwe openen als de vorige dicht is. Anders heb je kans dat er dubbele topics komen, dat is voor de users (jullie) alleen maar verwarrend en voor de crew extra werk.
En done.
of je moet tussen 7 uur 's avonds komen en voór 9 uur smorgens weer pleite......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik parkeer hem wel in je, kan makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |