Wat lief.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De vrouw van mijn buurman is een paar maanden terug overleden. Toen ik een keer bij hem op een zondag op bezoek was hadden we het onder ander over "vroeger". Toen liet ik hem op de iPad die website zien. Van heel veel van die filmpjes kon hij zich nog veel herinneren. Naast dat het voor ons beide erg interessant was, was hij die middag ook even afgeleid.
Daar naast heb ik hem nog meer dingen laten zien over Friesland en de omgeving waar hij vandaan kwam. Je kon duidelijk zien dat hij onder de indruk was.
Ook mooi om oude verhalen te horen van mensen die het zelf hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De vrouw van mijn buurman is een paar maanden terug overleden. Toen ik een keer bij hem op een zondag op bezoek was hadden we het onder ander over "vroeger". Toen liet ik hem op de iPad die website zien. Van heel veel van die filmpjes kon hij zich nog veel herinneren. Naast dat het voor ons beide erg interessant was, was hij die middag ook even afgeleid.
Daar naast heb ik hem nog meer dingen laten zien over Friesland en de omgeving waar hij vandaan kwam. Je kon duidelijk zien dat hij onder de indruk was.
dankjequote:
Zou ook zo moeten zijn, als je je eigen taal niet spreekt ben je ook wel een sneuneus natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:27 schreef Zombieland het volgende:
[..]
dankje
ik spreek geen fries , versta t wel redelijk , mensen gaan er altijd maar van uit dat je als fries sowieso gewoon goed fries kan spreken
nah, dat valt wel mee. Het is mooi, maar niet per se noodzakelijk dat je het ook spreektquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:27 schreef Zombieland het volgende:
[..]
dankje
ik spreek geen fries , versta t wel redelijk , mensen gaan er altijd maar van uit dat je als fries sowieso gewoon goed fries kan spreken
Dat hie ik no ek, koart lynquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
Wat núver dat ik dit topic nea earder sjoent ha
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou ook zo moeten zijn, als je je eigen taal niet spreekt ben je ook wel een sneuneus natuurlijk(of 3, dat kan ook)
Bist sels yn sneuneus.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou ook zo moeten zijn, als je je eigen taal niet spreekt ben je ook wel een sneuneus natuurlijk(of 3, dat kan ook)
058 belle.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wit ikWat soest der oan dwaan dan?
Dude, het wordt steeds erger met jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
0906-058, voor wie een oldehove skeef in de panty wil.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dude, het wordt steeds erger met jou.
Ik lachte wel hardop.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |