naar meerdere malen topics gezien te hebben over Rot beestjes, hier mijn handleiding:
Welkom bij de handleiding hoe bestrijd ik ongedierte.
Benodigheden:
-Deo
-Aansteker
- Tijd
- Killer instinct
Er zijn 3 manieren hoe je dit kan oplossen.
Manier 1:
Zit er een grote groep ongedierte op 1 plek spuit deze plek dan helemaal vol met deo, het maakt niet uit wat voor deo je gebruikt dit kan per persoon verschillend zijn. Pak de aansteker en steek de plek aan waar je zojuist hebt gespoten. Geniet van dit spektakel en pak gerust een versnapering bij.
Bevalt manier 1 je niet en heb je zin in iets anders ga dan naar manier 2:
Manier 2:
Zitten ze niet op 1 plek maar vliegen ze lekker rond, pak dan nu snel je deo bus. Maak er een soort spel van en richt met de deo bus op het ongedierte. Heb of denk je het ongedierte in het vizier te hebben spuit met volle kracht. Blijven ze doorvliegen dan zijn het getrainde beesies. Als ze neervallen missie geslaagd.
We gaan er van uit dat dit niet het geval is. De met Deo bespoten F.O ( flying object) is nu uiterst brandmaar maak hier gebruik van en huppel met je aansteker de F.O achterna en steek hem aan. Gelukt missie geslaagd.
Ze zeggen niet voor niets 3x is scheepsrecht dus daarom komt er manier 3 voor de wat meer ervaren killers onder ons.
Manier 3:
Zie je ze nog steeds vliegen , of zitten ze je nog steeds dom aan te staren, pak opnieuw je deo / aansteker bij de hand. probeer opnieuw de F.O of de S.O (Sitting object) in het vizier te krijgen , spuit met man en alle macht de beesies plat. Heb je je aanstekuh nog? Mooi blijf vooral doorspuiten maar steek de deo die in de lucht word gespoten aan. Dit geeft een mooi effect en de F.O"s en de S.O"s zijn geheel kansloos. Ook geeft dit een romantisch effect in het donker en komt hier het verschinsel vuurvliegjes vandaan.
Tips:
Deze 3 manieren zijn ook geschikt als je er geen last van hebt maar voor mensen die veel tijd hebben.
zoek je nog een baan en is dit je hobby geworden , ga bij mensen langs die hier last van hebben en zelf hopeloos naar een oplossing zoeken. En maak je hiermee financieel overwinnelijk.
Mag ik jullie bedanken voor het lezen van deze 1st gemaakt handleiding van mij hier op FOK.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.