quote:
shit, je hebt me doorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:26 schreef De_goegemeente het volgende:
Verkapt kijk-mij-een-macrolens-hebben-topic, tevens gefeliciteerd met je malaria.
Zo groot is jouw tuin niet eensquote:
klinkt als een groot getal.......... maar het is dus maar net 4 bij 5 meter als je uitgaan van 1 meter diep.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:08 schreef Sjibble het volgende:
Het is hier lekker warm, dus besloot om naar de tuin te gaan met ons 20.000 liter zwembad![]()
Helaas heeft mijn penthouse in oud-zuid geen tuin, wel een dakterras van 160m2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
shit, je hebt me door
[..]
Zo groot is jouw tuin niet eens
in sommige gevallen wel ja, maar ik heb een hand van staal (hoe komt die vlieg er dan doorheen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En nu moet je hand geamputeerd worden?
held, onze tuin is 20x40, dat is dus 800m2 biatchquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:39 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Helaas heeft mijn penthouse in oud-zuid geen tuin, wel een dakterras van 160m2
Maar jij woont niet in oud-zuid, incl. ondergrondse garage voor 5 wagens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
held, onze tuin is 20x40, dat is dus 800m2 biatch
Anders moet je gewoon een mooie haak nemenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
in sommige gevallen wel ja, maar ik heb een hand van staal (hoe komt die vlieg er dan doorheen?) dus is het niet nodig. En anders een nieuwe 8)
In Oud-Zuid wonen de échte bazen uit het échte levenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:44 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in oud-zuid, incl. ondergrondse garage voor 5 wagens.
Click Click Boom..
Dat valt wel mee, hoor. Dat is maar een badje van 5 bij 2,5, en dan gemiddeld 1,7 meter diep of zo?quote:
TS is net bezwangertquote:
Beroep Courier (bijbaantje)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die het verschil niet kennen tussen ons/mijn [bezit] en het [bezit] van hun ouders...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Heeft dat beest uit de OP shutle shades?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:08 schreef Sjibble het volgende:
Het is hier lekker warm, dus besloot om naar de tuin te gaan met ons 20.000 liter zwembad![]()
Ik was er net in geweest en zat lekker in de ligstoel onder de boom, voor de nodige extra afkoeling dankzij de schaduw.
[...]
[ afbeelding ]
Waar of niet, de ts heeft iig al één fokker diep weten te raken!quote:
Mijn X, nee lul de X van je ouders.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die het verschil niet kennen tussen ons/mijn [bezit] en het [bezit] van hun ouders...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Naar aanleiding van die patser die het heeft over zijn zwembad van 20.000 liter ()
Je leest hier regelmatig opmerkingen van mensen die:
HUN auto in de prak hebben gereden
in HUN spange villa wonen
films kijken op HUN mega big-screen TV
hun eerste kwakje hebben gedeponeerd in de wasbak in HUN keuken van 10 bij 10
of zoals uit de aanleiding, geprikt worden naast HUN zwembad
Luister, als je nog bij je pappie en mammie woont, is daar niks van jou bij. Het enige wat je bijdraagt is de kinderbijslag, en zelfs die komt van de regering.
Daar is geen fuck van jou bij, het is van je ouders!
Dus ga daar ook niet mee lopen patsen, want het is alleen maar sneu.
En dan ga ik zo weer terug naar MIJN huis, met MIJN spullen (niet groot, niet duur, maar wel van MIJ).
Kost dat nou, zo'n sta-caravan aan een meertje?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Legwieh het volgende:
patsen met een zwembad van 2x2x5 lekker zwemmen is dat.
* Legwieh kijkt uit op ons zwembadje van 63750 liter.
is wel een heel klein meertje dan he.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Ruud het volgende:
[..]
Kost dat nou, zo'n sta-caravan aan een meertje?
Dat is ook het enige wat je bezit, dat is nog veel grappiger.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dan heel erg grappig is, is dat je de foto gebruikt met een redelijk dure fiets
Sure dudequote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat je bezit, dat is nog veel grappiger.
Oh nee, zie deze man gevaarlijk doen! Een echte big roller, met zijn "redelijk dure" fiets! Het is dan ook "heel erg grappig" dat ik juist dit meest trotse moment uit zijn leven gekozen heb voor de paint !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dan heel erg grappig is, is dat je de foto gebruikt met een redelijk dure fiets
En wat zit jij te compenseren?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nee, zie deze man gevaarlijk doen! Een echte big roller, met zijn "redelijk dure" fiets! Het is dan ook "heel erg grappig" dat ik juist dit meest trotse moment uit zijn leven gekozen heb voor de paint !
Vreemd dat je er direct vanuit gaat dat ik iets moet compenseren. In tegenstelling tot de jouwe laat mijn uitstraling zich niet omschrijven als duf, onzeker en misschen zelfs ongelukkig, ook schreeuw ik niet online (door middel van caps) als iets me frustreert.quote:
Ah, ok, typisch KLB gedrag. Nee ok, daar kan ik wel tegenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vreemd dat je er direct vanuit gaat dat ik iets moet compenseren. In tegenstelling tot de jouwe laat mijn uitstraling zich niet omschrijven als duf, onzeker en misschen zelfs ongelukkig, ook schreeuw ik niet online (door middel van caps) als iets me frustreert.
Dat rijke kids zoveel in hun schoot geworpen krijgen is niet iets waarmee ik kan zitten en het laat me koud of ze (ook) bezit van hun ouders als eigen beschouwen. Prima, als zij er blij van worden.Maar je bent nu wel erg sneu en opvallend selectief bezig.
Hebben niet ook arme kinderen het vaak over "hun" kamers? Wordt er op een parkeerterrein niet vaak - ook door kinderen - gesproken over de plaats van "onze" auto? En wat algemener: als je ergens aan tafel zit en je gebruik maakt van een bord, spreek jij gedurende de maaltijd dan niet ook van "mijn bord" terwijl het eigenlijk helemaal niet jouw eigendom hoeft te zijn? Ik vind echt dat je opvallend triest bezig bent en je latere posts maken het er bepaald niet beter op.
Typisch KLB gedrag? Leg eens uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, ok, typisch KLB gedrag. Nee ok, daar kan ik wel tegen
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:23 schreef leetzors het volgende:
20.000 liter is zo een opblaasbaar ding
Een daasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |