Jawoel!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
hey etterbakjes
loopt alles hier nog een beetje naar tevredenheid ?
* Droxz.nl maakt screenshot!quote:
uhu.. uhu...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
met Klonk gaat het prima
ga dadelijk met mongooltjes zingen
Dus je komt hier even inspiratie op doen?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
met Klonk gaat het prima
ga dadelijk met mongooltjes zingen
Niet slecht!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:21 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik verveel me, nu kwam er dit uit:
[ afbeelding ]
Die text moet ik nog aanpassen, heb geen extra lettertype's op deze bak staanquote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet slecht!Ik ben alleen geen fan van dat lettertype
lol, had je mijn post gezien?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je komt hier even inspiratie op doen?
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uhu.. uhu...
Met mongooltjes zingen?
Je dacht, ik ga even langs bij de mensen van GRTDOJW voor een goed voorbeeld?
ik werk in de zorg, en vanavond koor, als begeleider dus ik hoef niet mee te zingenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uhu.. uhu...
Met mongooltjes zingen?
Je dacht, ik ga even langs bij de mensen van GRTDOJW voor een goed voorbeeld?
Oh ghehe nee nog niet meegekregenquote:
Ok!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werk in de zorg, en vanavond koor, als begeleider dus ik hoef niet mee te zingen
iddquote:Op maandag 20 juli 2009 17:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh ghehe nee nog niet meegekregen
Brilliant minds think alike!
Hoezo uitschot?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd
Iedereen vind ons hier in dit topic uitschot whehehehe.,
Klonk, staan we zo slecht bekend trouwens... of valt het wel mee?
Maakt niets uit, maar als ik in andere topiqs post heb ik gelijk van die mongolen achter me aanquote:Op maandag 20 juli 2009 17:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo uitschot?![]()
Gast wat maakt het ook uit
Bedankt voor je inzet!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maakt niets uit, maar als ik in andere topiqs post heb ik gelijk van die mongolen achter me aan
* Droxz.nl is nu echt de trein halen!
whehehehquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zooooow geen zin meer
Dat plaatje is episch!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
moet je gewoon gaan in plaats van zeurenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Zeikerd ik ben al op mijn werk, dus krijg even snel het heen en weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je gewoon gaan in plaats van zeuren
Ben het alweer bijna 2 uurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat plaatje is episch!
En ik heb ook geen zin meer... En dan ben ik nog niwt eens op het werk
ik kom net van het veerpontje af, dus ik ben al heen geweest, nu nog weer maar dat komt ook wel goed met de voorspellingen voor vandaag, we krijgen prachtig weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeikerd ik ben al op mijn werk, dus krijg even snel het heen en weer
Good for youquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom net van het veerpontje af, dus ik ben al heen geweest, nu nog weer maar dat komt ook wel goed met de voorspellingen voor vandaag, we krijgen prachtig weer
Whehehehe, bij deze een nominatie voor IHNVMZ!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet meer te demotiveren Droxz!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:11 schreef Droxz.nl het volgende:
Goede morgen slachtoffertjes van me!
Vandaag ga ik jullie nog harder demotiveren!
Sodeju, da's wel heel vroegquote:
Ik lust er ook wel een, waar blijft het?quote:
Mooi weer is goed en een beetje aanpassingsvermogen ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom net van het veerpontje af, dus ik ben al heen geweest, nu nog weer maar dat komt ook wel goed met de voorspellingen voor vandaag, we krijgen prachtig weer
Wedden, daar ben ik heeeeeeeeuuuuuuuul goed in jah!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te demotiveren Droxz!
Het 'zin' gehalte kan volgens mij niet lager dan dit
Dat komt als MOD ons topic in, en brengt niet even wat meequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik lust er ook wel een, waar blijft het?
Ik ga nooit op mijn pc zitten trouwensquote:
Inderdationquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |