jah drukke zaterdagquote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij wist natuurlijk al wat ik zou gaan doen zondag? whehehe
Zondag was echt ZWAAR RELAXT ZEG! Alsnog lekker weer gehad,
naar het strand geweest.. en naar het zeeaquarium geweest! Ik vind vissen en grote aquaria erg mooi, en zeker tof hier ook geweest te zijn!![]()
Hoe was jou weekend?
Wij hebben zaterdag niet echt veel gedaan, behalve mijn spullen halen enzo hahahahaquote:Op maandag 20 juli 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah drukke zaterdagen zondag he-le-maal niks gedaan
![]()
en ja ik wist waar je heen werd ontvoert![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wij hebben zaterdag niet echt veel gedaan, behalve mijn spullen halen enzo hahahaha
Dus voortaan moet ik jou bellen om te vragen wat ik ga doen in het weekend?
uh... ik hoop heb wel dat dat details zijn van: wat "ik ging doen", en niet van "wat ik al heb gedaan"?quote:
Middag!quote:
Zekers te weten, zo dadelijk fotos is bekijkenquote:
Ben benieuwd! iig goed om te horen dat het gezellig was.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zekers te weten, zo dadelijk fotos is bekijken
whehehehe, mogguh PIMP!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
mogguh
Crazy-M, nog gefeliciteerd he jongen!Dat je maar groot en volwassen mag worden
ow wat ga je zaterdag doenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uh... ik hoop heb wel dat dat details zijn van: wat "ik ging doen", en niet van "wat ik al heb gedaan"?
Ik heb zin in zaterdaaaaaaaaaaaag!
Mogguh!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe, mogguh PIMP!
Ook jij een lekker weekend gehad jongen?
whehehehequote:Op maandag 20 juli 2009 10:19 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz doet poedelprijs winnen met stom fok! plaatjes spelletje
Zaterdag is die BBQ hangjasquote:Op maandag 20 juli 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ow wat ga je zaterdag doen
(nee ik weet het echt niet)
* Droxz.nl sleept PIMP weer terugquote:Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
Ja hoor, lekker relaxed weekendje!
Ben er ook weer vandoor..werk enzo... *zucht*
owjah iddquote:
Jij en je meissie konden niet komen toch?quote:
nee we zouden uit gaan eten of ook bbq'en, maar we hebben nog niet echt een vaste datumquote:Op maandag 20 juli 2009 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij en je meissie konden niet komen toch?
Dus het zou (in principe) nog door kunnen gaan, die bbq bij ons?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
nee we zouden uit gaan eten of ook bbq'en, maar we hebben nog niet echt een vaste datumecht heul vervelend
quote:
U bent niet vrolijk/U heeft geen zin meer?quote:
U bent niet vrolijk/U heeft geen zin meer?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
U bent niet vrolijk/U heeft geen zin meer?
Ik ook niet man, de dingen die ik hier kan doen zijn niet leuk!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:00 schreef tripack het volgende:
[..]
U bent niet vrolijk/U heeft geen zin meer?
hmm nee dat nietquote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ook niet man, de dingen die ik hier kan doen zijn niet leuk!hwhehehehe
Maaaaaaaaaar, is er nu nog wel een kleine mogelijkheid dat jullie dus alsnog komen zaterdag?
dank brabantse pimpquote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
mogguh
Crazy-M, nog gefeliciteerd he jongen!Dat je maar groot en volwassen mag worden
Foei!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:18 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm nee dat nietbest al wat veul geplanned voor de rest
hahahaha, nog een beetje gezellig die kermis daar?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank brabantse pimp
net tent enzo maar weer ingeklapt en nog beetje schoongemaakt op de plaats
vandaag maar aapjes kijken op de kermis haha
Goen?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef draculettetje het volgende:
trouwens gaan jullie is allemaal heeel snel goen worden!
ik vind het gister wel gezellig, ben wel drukker gewend!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, nog een beetje gezellig die kermis daar?
ja hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, nog een beetje gezellig die kermis daar?
ik was er gister ook, was echt eng rustigquote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het gister wel gezellig, ben wel drukker gewend!
en miste een aantal dingen, en waarom staat het reuzerad nou weer daar en niet op zn vertrouwde plekkie?
Ik vind diertjes lief en leuk, maar dit gaat me iets te verquote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
groen als zie mijn tagje en onderschrijft groen
En nog steeds geen meet tussen jullie?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was er gister ook, was echt eng rustig
en toch record aantal bezoekers dit weekend ...
heuh ik heb je niet gezienquote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was er gister ook, was echt eng rustig
en toch record aantal bezoekers dit weekend ...
foei tochquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind diertjes lief en leuk, maar dit gaat me iets te ver
Ik zie bij jou anders ook geen groene dingetjes schatquote:
Doen jullie elkaar eens ontmoeten dan!quote:
Dat boeit nietquote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zie bij jou anders ook geen groene dingetjes schat![]()
Ain't that cute, but it's WRONG!quote:
maar ik weet dat lyn eerder wel mee heeft gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zie bij jou anders ook geen groene dingetjes schat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |