abonnement Unibet Coolblue
pi_71067227
Voor mannen die graag een groot, verblindend klokwerk aan de pols willen hebben, deze leent zich daar uitstekend voor. Zelf heb ik em nog nooit gedragen omdat hij bij mij simpelweg te los zit, en dat vind ik vervelend. Dus daarom mag het weg.

Perfecte nieuwstaat, beschermend hoesje op het glas zit er nog op zodat het niet vuil wordt. Doosje enzovoorts heb ik niet meer.

Vraagprijs: Minimaal 95 euro excl.


http://i27.tinypic.com/13zdcut.jpg
http://i30.tinypic.com/15g2u5y.jpg
Ron Paul 2012
pi_71083266
Schop!

Marktwaarde ligt naar mijn weten nog 2x zo hoog als de bovenstaande vraagprijs.
Ron Paul 2012
pi_71083502
bij deze bied ik 50 euro incl opsturen..!
pi_71083737
Als ik op je eerste foto kijk naar het staal onder de klok, zie ik allemaal krassen alsof je ermee over het asfalt hebt lopen schrapen. De textuur die die stalen schakels hebben valt toch moeilijk als 'perfecte nieuwstaat' te verkopen ben ik bang.
pi_71084352
Dat zijn geen krassen, en dat is zeker ook niet iets wat je met het blote oog ziet. Ik weet ook niet direct wat je bedoelt eigenlijk. Als je wat lijntjes ziet, dan zullen het vingerafdrukken zijn, zo niet dan bedoel je dat graan-achtige op de schakels, wat puur het materiaal zelf is.

Graag hoor ik dus ook andere meningen, ik wil nu niet dat mensen ineens denken dat er krassen op zitten.

Bod van 50 euro staat genoteerd, ik laat het nog even staan.
Ron Paul 2012
pi_71086967
60 euro geboden, waar af te halen?
pi_71090640
Afhalen in Terneuzen, Zeeuwsch-Vlaanderen. Opsturen is dus geen probleem. Wel vind ik 60 euro nog wat aan de lage kant.
Ron Paul 2012
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:55:27 #8
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_71091576
Draag bijna nooit horloges, maar deze is wel cool
Mooi merk ook
pi_71105615
Je zegt dat hij je te los is; kan je er geen schakels meer tussenuit halen dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_71105921
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef Skv het volgende:
Je zegt dat hij je te los is; kan je er geen schakels meer tussenuit halen dan?
Dat kan, ik heb er alleen het gereedschap niet voor en ik verkoop hem liever dan dat ik even naar de juwelier ga.
Ron Paul 2012
pi_71106237
Issie waterdicht en heb je iets van een aankoopbon? Gooi je PM-inbox eens leeg overigens!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_71106467
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:30 schreef Skv het volgende:
Issie waterdicht en heb je iets van een aankoopbon? Gooi je PM-inbox eens leeg overigens!
M'n PM-box is gedeactiveerd, moet ik nog een email over sturen. Je kan je email adres achterlaten in m'n fotoboek, dan verwijder ik die twee minuten later weer.

Het horloge zelf is een geschenk geweest, vandaar ook dat ik de precieze prijs niet eens weet, ik kan het alleen vergelijken met soortgelijke horloges van hetzelfde merk, die toch redelijk prijzig zijn.

Het is waterdicht ja, als ik het ''Water resistant'' aan de achterzijde mag geloven.
Ron Paul 2012
  zondag 19 juli 2009 @ 00:31:09 #13
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71107508
verkocht, slotje
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')