Ik ook, maar ik trof tegen alle verwachtingen in een uitermate terechte klacht aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
Ik verwachte een hele fout lemming van het Krezip topic
Dit dus, weer het zoveelste hersenspinsel dat echt nergens over gaat,quote:
Dit gaat over muziek.. of liever gezegd.. hoe het niet moet. Hoe mensen helemaal kapot gemaakt worden door dit soort figuren. Daar moet iets tegen gedaan worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Dit dus, weer het zoveelste hersenspinsel dat echt nergens over gaat,
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Roscovitch het volgende:
Enige rockmuziek die ik wel aan te horen vind wordt standaard afgezeken door de 'kenners'Kane en Nickelback enzo.
Nickelback is een Canadese rockband, opgericht in 1995.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kane en Nickelback rock noemen. Ga eens op muziekles
Ik mag toch goddomme hopen dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:14 schreef JoeThePlumber het volgende:
Heb alleen al een tijdje niks van hun gehoord...
Ga je ook dood dan..?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik was eens op een begrafenis en toen gingen ze Kane draaien. Ik weet niet of die persoon dat zo gewild had maar als ze dat bij mij doen draai ik me ter plekke om in m'n kist.
quote:Nadat eerder de naam van Golden Earring naar buiten werd gebracht, maakt Stichting Muziekstad Tiel bekend dat dit jaar ook Kane zal optreden op het Tielse popfestival Appelpop op vrijdag 11 en zaterdag 12 september a.s.
Iets voor jou?...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar om dan meteen grafmuziek op te zetten gaat me te ver.
Ja, geloof je het zelf man?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Heathen. het volgende:
Als ik ooit gemarteld zou worden en ik mocht kiezen tussen het aanhoren van Kane en gebrandmerkt worden met zo'n stuk heet ijzer dan zou ik kiezen voor de laatste optie.
Ik wil hem eigenlijk inkoppen (iets met zijn ex-vrouw) maar dat is weer iets te grofquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:21 schreef Lundegaard het volgende:
Je zou die Dinand de hele dag om je heen hebben. Je zou er spontaan een dodelijke ziekte van krijgen...
Ach ja, we zijn toch bezig!...kan het nog erger?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk inkoppen (iets met zijn ex-vrouw) maar dat is weer iets te grof
alsof de post die je quote al niet op Guusje gericht was.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk inkoppen (iets met zijn ex-vrouw) maar dat is weer iets te grof
quote:
Of dezequote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:42 schreef Sok41 het volgende:
Als mijn achternaam Kane was had ik mijn zoon Ko genoemd hihihihihi
Dat is ook al gebeurd...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:21 schreef Lundegaard het volgende:
Je zou die Dinand de hele dag om je heen hebben. Je zou er spontaan een dodelijke ziekte van krijgen...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:42 schreef Sok41 het volgende:
Als mijn achternaam Kane was had ik mijn zoon Ko genoemd hihihihihi
Dat was ook juist de grap.quote:
Dat dus.. Brrrhh.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:37 schreef TimKuik het volgende:
Die Dinand is echt een triesteling, gaat z'n vrouw dood aan kanker, maakt ie 2 maanden later een Mascote vloei reclame.
Niet eens opgemerkt...quote:
Dit nummer is zooo mooi.quote:
Ik hoop dat die knul vernoemd is naar die dope rapper Kane:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als hij vernoemd is naar de Command & Conquer schurk vind ik het wel gaaf
[ afbeelding ]
Ah..gelijk een IQ meter!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als hij vernoemd is naar de Command & Conquer schurk vind ik het wel gaaf
[ afbeelding ]
Het was niet zo zeer reclame maken. Zijn tour werd gesponsord door Mascotte, enkele luttele maanden na overlijden van Guusje.quote:
Ja indd.. ik kan me ook nog een x herinneren dat ie voor et eerst een beetje terugkwam na haar dood zeg maar, en toen kwam ie niet heel nuchter over neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:12 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Niet eens opgemerkt...![]()
Kwam hem wel eens tegen bij TMF Awards, was toen behoorlijk onder invloed... snuif:?
Maar vind zijn nummers nog wel erg goed klinken...!
Hij kwam ook live erg vals over....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja indd.. ik kan me ook nog een x herinneren dat ie voor et eerst een beetje terugkwam na haar dood zeg maar, en toen kwam ie niet heel nuchter over nee![]()
![]()
Had volgensmij ook allemaal zwarte make up enz?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:52 schreef Muuyad het volgende:
Wat ga je Kane dissen dan?
http://kane--keezy.hyves.nl/
Een van de beste underground rappers in Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |