abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101160878
EDIT: en dát is dus reclame voor je eigen bedrijf en dat mag niet op FOK! :)
Als je wilt adverteren kan je mailen naar pr@fok.nl

[ Bericht 94% gewijzigd door Greys op 25-08-2011 09:09:20 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:47:49 #27
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_101161770
Dank zij bovenstaande spamkick krijg ik zomaar weer een eigen topic in beeld! Inmiddels heb ik dus een Waspinator zoals beschreven in de OP, heb deze op de camping bij de eettafel opgehangen en heb (veel) minder wespen dan de omgeving gehad. Echter: een aantal moedige exemplaren negeerden het ding en kwamen alsnog, maar dat waren er twee of drie.

Eén superheldexemplaar landde zelfs heel demonstratief op de zak, maar was weer vertrokken voor ik de camera had...

Met andere woorden: het lijkt inderdaad te werken.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_101161972
Wat ook echt helpt: zet bakjes met azijn en kruidnagels neer.

Ik had zelf ook zoiets van 'ja ja, het zal wel :') ', maar het werkt dus echt :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 augustus 2011 @ 11:39:16 #29
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101164836
Mijn papieren zak (zie een aantal posts hierboven) heeft uitstekend gewerkt. Een heel simpele manier om een wespennest te simuleren, net als de waspinator doet. Ik moet weer een nieuwe maken want een papieren zak heeft niet het eeuwige leven :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101181013
Hier zitten ze onder de dakpannen naast m'n raam ;(
Gek genoeg komen ze bijna nooit binnen en heb ik er eigenlijk te weinig last van om er wat aan te doen. Of gaat het steeds erger worden als ik afwacht? Ze gaan je natuurlijk niet zonder rede steken en ik ben ook niet echt bang voor (vertrouw ze alleen niet zo :') ) maar het idee dat ze er zitten en dat ze eventueel boos naar binnen zouden kunnen vliegen om te steken, tsja.
pi_101181073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Beelzebufo het volgende:
Dank zij bovenstaande spamkick krijg ik zomaar weer een eigen topic in beeld! Inmiddels heb ik dus een Waspinator zoals beschreven in de OP, heb deze op de camping bij de eettafel opgehangen en heb (veel) minder wespen dan de omgeving gehad. Echter: een aantal moedige exemplaren negeerden het ding en kwamen alsnog, maar dat waren er twee of drie.

Eén superheldexemplaar landde zelfs heel demonstratief op de zak, maar was weer vertrokken voor ik de camera had...

Met andere woorden: het lijkt inderdaad te werken.
Superheldenexemplaar :D
pi_101183794
Wij hadden last van een wespennest in de grond in de tuin.
Op internet gelezen dat zeepsop werkt (met een waterpistool als ze ergens hoog zitten.
Binnen een dag was de hele wespennest uitgestorven.
Het schijnt dat door de zeepsop er een filmlaag over de wespen ontstaat, waardoor ze stikken.
Dit is tevens een goedkope oplossing.
@luna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')