Vanille smaakquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:16 schreef lucienne2 het volgende:
rook ze af en toe, maar na een tijdje heb ik het dan wel weer gehad met die vanille smaak...
maar voor af en toe best lekker
Vanille moet ik ook nog ns proberen dan, wat is het merk? Menthol ook nog nooit gehad, is dat lekker?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanille smaak..
In ieder geval, ik rook niet anders meer.
Black nogiets...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:18 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Vanille moet ik ook nog ns proberen dan, wat is het merk? Menthol ook nog nooit gehad, is dat lekker?
Anyways: Ik rook niks anders meerNet een voorraadje voor de vakantie gehaald van volgende week
Ja super chill yo en vet stoer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:17 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Nog een Marlboro Flavor Plus liefhebber
Ik ben iets meer erdoor gaan roken, maar ach... ik zit toch niet in tijd- of geldnood ademnood:) Lekker 10 minuutjes buiten staan...
Is echt ''super chill yo''![]()
Zoek ns opquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:56 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Black nogiets...
Heerlijke dingen. Chocolade hebben ze er ook van!
Black devil.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:56 schreef nuldertien.net het volgende:
Black nogiets...
Heerlijke dingen. Chocolade hebben ze er ook van!
Ik ga ze deze week wel ns halen bij de dichtstbijzijnde tabakszaak (ik zie die dingen niet in de supermarkt staan). Ik heb ff erover gelezen op 't internet en het blijkt dat het alleen zo ruikt... Is dat zo? Gaat me om smaakquote:
is idd niet vaak in de supermarkt te koop, en ja t is vooral de geur en nee meestal vind men dat om je heen niet fijnquote:Op zondag 19 juli 2009 09:24 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Ik ga ze deze week wel ns halen bij de dichtstbijzijnde tabakszaak (ik zie die dingen niet in de supermarkt staan). Ik heb ff erover gelezen op 't internet en het blijkt dat het alleen zo ruikt... Is dat zo? Gaat me om smaakSigarettenrook vind ik ook lekker ruiken
Pink Elephant is ook lekkerquote:Op zondag 19 juli 2009 09:24 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Ik ga ze deze week wel ns halen bij de dichtstbijzijnde tabakszaak (ik zie die dingen niet in de supermarkt staan). Ik heb ff erover gelezen op 't internet en het blijkt dat het alleen zo ruikt... Is dat zo? Gaat me om smaakSigarettenrook vind ik ook lekker ruiken
Thanksquote:Op zondag 19 juli 2009 16:37 schreef TriPa het volgende:
[..]
is idd niet vaak in de supermarkt te koop, en ja t is vooral de geur en nee meestal vind men dat om je heen niet fijn![]()
ben wel trots op je dat je rookt voor het genot en niet omdat je gwn zwaar verslaafd bent
Dus omdat jij het lekker vindt/er geen last van hebt, stelt de rest van de wereld zich aan?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:44 schreef Aenaem het volgende:
Ik snap zoiezo niet echt wat er zo slecht is aan die rooklucht, mn vader rookt al 30 jaar (niet in mijn bijzijn, in zn kantoor) en ik vind het al sinds ik kind was lekker ruiken. Ik denk dat mensen zich gewoon aanstellen, of je moet astma ofzo hebben
Ik kan tegen alle luchtjesquote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus omdat jij het lekker vindt/er geen last van hebt, stelt de rest van de wereld zich aan?
Benzinelucht ruikt dan ook lekker. Maar een ergste scheet waarderen? Nasty.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:23 schreef Aenaem het volgende:
[..]
Ik kan tegen alle luchtjesVan de ergste scheten tot benzinelucht kan ik waarderen
(ik wacht op commentaar; Aenaem snuift scheten
)
Mensen zeiken zo snel
Ik kan veel luchten ''waarderen'', of het boeit me weinig...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Benzinelucht ruikt dan ook lekker. Maar een ergste scheet waarderen? Nasty.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |