ik verstuur 10 brieven per jaar, dan doe ik gemiddeld 10 jaar met een rolletjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:59 schreef Salatrel het volgende:
bestel dan gewoon zelfklevende postzegels op een rolletje
TNT
Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik verstuur 10 brieven per jaar, dan doe ik gemiddeld 10 jaar met een rolletje
jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:03 schreef RichardDawkins het volgende:
Begrijp ik dit nou goed? Klaag je nou dat je niet de moteriek bezit om een simpele fucking postzegel af te scheuren? En daarbij nog zeiken dat je een druppel water of speeksel moet gebruiken voor de achterkant?
Zal ik ook een topic beginnen over de moeite die ik moest doen om die ene haar van mijn kussen te borstelen vanmorgen? Pfffffffffffff.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik verstuur 10 brieven per jaar, dan doe ik gemiddeld 10 20 jaar met een rolletje
Dan had je in ieder geval dit kuttopic niet hoeven te openenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik verstuur 10 brieven per jaar, dan doe ik gemiddeld 10 jaar met een rolletje
nee, jouw postgeschiedenis bevat alleen maar juweeltjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan had je in ieder geval dit kuttopic niet hoeven te openen
Wat boeit mij zijn postgeschiedenis? Wijs je altijd naar anderen als je kritiek ontvangt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:12 schreef Klonk het volgende:
nee, jouw postgeschiedenis bevat alleen maar juweeltjes
soms wel ja, zeker als het van die zalig nietszeggende reacties zijn en ik net in KLB een pareltje van iemand tegenkom en die mij dan beschuldigt van kuttopics makenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:20 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat boeit mij zijn postgeschiedenis? Wijs je altijd naar anderen als je kritiek ontvangt?
Ja, op een nietszeggende janktopic krijg je nou eenmaal nietszeggende reacties.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
soms wel ja, zeker als het van die zalig nietszeggende reacties zijn en ik net in KLB een pareltje van iemand tegenkom en die mij dan beschuldigt van kuttopics makendan zelfs met liefde
![]()
flikker toch een eind op zegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:25 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja, op een nietszeggende janktopic krijg je nou eenmaal nietszeggende reacties.
Ach gut, meneer kan niet tegen kritiekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
flikker toch een eind op zeg![]()
je hoeft niet op het knopje reageren te drukken, droeftoeter
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ach gut, meneer kan niet tegen kritiek
ik heb ze al gebruikt, verdeeld over alle kanten van de voorkant van de envelop, zal ze lerenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef Yngwie het volgende:
[TR] Likbare postzegels tegen zelfklevende postzegels
Zet ze daar dan op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |