quote:
Integrale Veiligheidskunde, mijn HBO opleiding waarvan ik het diploma hebquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:21 schreef Matty___ het volgende:
[..]
![]()
wat is dat nou weer voor een opleiding...
Waar heb je de opleiding gevolgd? Want de opleiding heet geen Integrale veiligheidskunde, maar gewoon Integrale Veiligheid als je hem in Den Bosch volgt. Ik heb hem zelf ook gevolgd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Integrale Veiligheidskunde, mijn HBO opleiding waarvan ik het diploma heb
Zeg maar Bestuurskunde in de veiligheid om het simpel te zeggen.
Ik krijg geen vrijstelling of iets dergelijks, vraag mij alleen af of ik dan op basis van mijn HBO opleiding eventueel ook het verkorte traject kan doen en daarnaast nog +/- 80 uur in de maand te blijven werken.
Ja, we werden gewoon in de reguliere groep gezet. En bewust niet bij elkaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:49 schreef Volpez het volgende:
Maar jij zat dan in een klas met mensen die het reguliere traject volgden?
Dat scheelt ook. Mijn vriend zat in een 'vwo-klasje'
wij hebben alleen in het laatste jaar, tijdens de minor, gemengd gezeten. Dan merkte je idd dat zij dingen in de eerste niet hadden gehad en wij wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, we werden gewoon in de reguliere groep gezet. En bewust niet bij elkaar
In Enschede, dacht dat Den Bosch zelfde had? Het was eerste Integrale Veiligheidszorg en daarna is het Integrale Veiligheidskunde geworden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Volpez het volgende:
[..]
Waar heb je de opleiding gevolgd? Want de opleiding heet geen Integrale veiligheidskunde, maar gewoon Integrale Veiligheid als je hem in Den Bosch volgt. Ik heb hem zelf ook gevolgd.
De opleiding van Den Bosch verschilt echter wezenlijk met die van andere hogescholen hebben we al gemerkt toen we een paar gaststudenten uit Rotterdam over de vloer kregen.
Saxion toevallig?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
In Enschede, dacht dat Den Bosch zelfde had? Het was eerste Integrale Veiligheidszorg en daarna is het Integrale Veiligheidskunde geworden.
Maraca klinkt wel redelijk lastig op zich, aan de ene kant is HBO V een deel praktijk natuurlijk. Zit heel erg te twijfelen of ik het kan en wil doen, mede omdat je dan toch een jaar 'inhaalt'.
Nee, die opleidingen verschillen per opleidingsinstituut volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
In Enschede, dacht dat Den Bosch zelfde had? Het was eerste Integrale Veiligheidszorg en daarna is het Integrale Veiligheidskunde geworden.
Maraca klinkt wel redelijk lastig op zich, aan de ene kant is HBO V een deel praktijk natuurlijk. Zit heel erg te twijfelen of ik het kan en wil doen, mede omdat je dan toch een jaar 'inhaalt'.Als je dan alleen de 2e jaars lessen volgt komt het voor de 1e jaars vakken vooral aan op zelfstudie dus. Dat is wel aardig wat.. lastig.
heb je werk voor me?quote:
Ja maar je hebt dan een vooropleiding die aansluit op je voortrajectquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef Renesite het volgende:
MBO SJD > HBO SJD hier. In 3 jaar tijd wat betekend dat ik het 3e jaar niet hoef te doen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:57 schreef Jesse_ het volgende:
Bel gewoon de decaan of studie adviseur dan weet je het direct
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:06 schreef Bastoenie het volgende:
(knip)
Aangezien ik op dit moment met school geen contact krijg en benieuwd ben naar andere ervaringen heb ik de volgende vragen. (knip)
Search al gebruikt kon niet echt iets vinden hierover
In zijn pauze kan hij vast wel bellen of een mailtje sturenquote:
wie weet zijn ze daar al met vakantie?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In zijn pauze kan hij vast wel bellen of een mailtje sturen
Die dingen gaan toch maar drie weekjes dicht?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef Volpez het volgende:
[..]
wie weet zijn ze daar al met vakantie?
ik weet dat je mijn oude hogeschool ook echt niet te pakken kreeg in de schoolvakantie (die dus deze week en volgende week begint in het zuiden en het zuiden is de laatste regio volgens mij dit jaar).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |