Ik kan wel tegen een beetje kabaal, ben er inmiddels aan gewend geraakt. Maar dit gaat echt helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ja dat mag. Dan moet je niet in de stad gaan wonen, als je rust wil.
7 uur is een mooie tijd om op te staan.
Niemand anders er geen last van heeft?quote:Ik woon midden in de stad, en ik kan me niet voorstellen dat niemand anders in de straat er geen last van heeft.
Die heb ik altijd op zak, maar vandaag helaas nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:42 schreef kikoooooo het volgende:
loop niet te zeiken man en doe oordoppen in.
Ik ga straks boodschappen doen en vanavond lekker vroeg op bedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ga lekker een rondje hardlopen man, doe je ook nog wat gezonds
Ik woon hier al 2 jaar. Ik heb tegenwoordig helemaal geen last meer van schreeuwende mensen op straat, toeterende auto's etc etc . Maar dit geluid wat die mensen produceren slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:44 schreef EKTE-EKTE het volgende:
TS: ga je straks ook nog klagen over de drukte in de stad ?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die heb ik altijd op zak, maar vandaag helaas niet
Groningen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik woon hier al 2 jaar. Ik heb tegenwoordig helemaal geen last meer van schreeuwende mensen op straat, toeterende auto's etc etc . Maar dit geluid wat die mensen produceren slaat echt nergens op.
En een buitengewoon spannend leven...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Groningen?
Boodschappen doen en vroeg naar bed... Jij krijgt een drukke dag!
Jij hebt een leven die elke seconde van de dag spannend is? Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:49 schreef Boxkeeper het volgende:
[..]
En een buitengewoon spannend leven...
Ik ben gvddd al de hele nacht wakkerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:04 schreef Sorella het volgende:
7 uur vind ik ook asociaal vroeg (ook al ben ik dan allang wakker) 8 uur is een mooie tijd om te beginnen doordeweeks.
Ben ik blij dat ik al op m'n werk zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En ik heb om 10 uur rijles ben benieuwd hoe dat gaat![]()
Dat hoor je ook niet vaakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik al op m'n werk zit.
neeeeeeeeuuuuuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Heb je southpark niet gezienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik al op m'n werk zit.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:28 schreef minkuukel het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 juli 2009 07:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een beetje kabaal, ben er inmiddels aan gewend geraakt. Maar dit gaat echt helemaal nergens over.
[/quoteNet als dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |