Op de tocht gezeten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:40 schreef Michielos het volgende:
Ik weet niet wie van jullie dit ook heeft maar ik heb eens in de zoveel tijd een mega spierpijn in mijn nek(monnikskapsspier tot iets erboven). Hierdoor is het vrijwel onmogelijk om te slapen of om überhaupt iets van een activiteit te ondernemen.
Wat helpt hier tegen?
klacht: goddamn wat een pijn!
klacht 2: Niet kunnen slapen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts is een kankerpussy
Stel je niet zo aan man, vroeger waren er tenminste nog eckte ziektes als pest enzo
Een beetje nekpijn en gelijk gaan klagen enzo in KLBSissyboy
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts is een kankerpussy
Stel je niet zo aan man, vroeger waren er tenminste nog eckte ziektes als pest enzo
Een beetje nekpijn en gelijk gaan klagen enzo in KLBSissyboy
Likewise.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:40 schreef Michielos het volgende:
Ik weet niet wie van jullie dit ook heeft maar ik heb eens in de zoveel tijd een mega spierpijn in mijn nek(monnikskapsspier tot iets erboven). Hierdoor is het vrijwel onmogelijk om te slapen of om überhaupt iets van een activiteit te ondernemen.
Wat helpt hier tegen?
klacht: goddamn wat een pijn!
klacht 2: Niet kunnen slapen
dit ga ik proberen, thanks !quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:29 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Likewise.
Het begint eindelijk na 4 dagen wat minder te worden.
Het enige dat bij mij hielp was een hele zooi paracetamol en warm douchen met de straal op je pijnlijke plek.
Uiteindelijk gaat het vanzelf weg, maar gisteravond toen de paracetamol een heel eind uitgewerkt was kreeg ik ineens nog een pijnscheut door een onverwachte beweging, alsof je door de bliksem getroffen wordt....
Sterkte....
(Slapen lukt inderdaad ook maar half)
Er bestaan geen lekkere thaise...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Een massage van een lekkere thaise met happy ending
Dan betekend dat helaas dat Ts dood gaat aan nek aidsquote:
Dan was ik allang dood geweest..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan betekend dat helaas dat Ts dood gaat aan nek aids
En dan begin je zometeen in 1x zo van binnenuit te rottenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dan was ik allang dood geweest..
Alhoewel, misschien ben ik dat wel en weet ik het alleen nog niet........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |