Die hebben ze hem ook maar gegeven, anders bleef tie ze leven lang op school.quote:
Heb ik gelijk als ik denk dat je geen Nederlands gestudeerd hebt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef stofzuierslang het volgende:
Ik dus vandaag naar het informatie beheer groep, ff melden dat ik mijn diploma behaald heb en dat ik wat bereikt heb ik deze maatschappij, eerste wat opvalt wanneer ik binnenkom is de hoge concentratie bontkraagjes die rondlopen, ongemotiveerd zitte ze te wachte op mijn belastingcenten zodat ze naar de shop kunnen om ff grammetje white widow halen, echt 18 van de 23 mensen die daar zaten gaan werkelijk nix bereiken, schaamte![]()
en daar gaat JOU geld er naar toe, DAT DIT KAN IN NEDERLAND
![]()
klacht , bontkraagjes die wel klagen over hoe slecht nl is en hoevaak ze gediscrimineerd worden, maar als er gratis geld te vangen is zijn ze er als kippe bij
bonusklacht, alles onder de 23 jaar, sowieso -1000
megabonusklacht: nederland![]()
-1000
Je bent 'nix' vergeten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb ik gelijk als ik denk dat je geen Nederlands gestudeerd hebt?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef stofzuierslang het volgende:
Goeiequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:59 schreef Liv3 het volgende:
Hadden ze allemaal hun winterjas aan dan?
Ja er stond nog wel meer in, maar als ik de hele tekst bold maak helpt het ook niet meer.quote:
Zelfs zijn eigen naam is verkeerdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:08 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja er stond nog wel meer in, maar als ik de hele tekst bold maak helpt het ook niet meer.
KLIKquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef Koewam het volgende:
Doet de AH tegenwoordig ook al aan bonusklachten?
Ja, en onze zoon Rocky, die veel beter als hun studeert, die blijf gewoon weer zitten. Beetje kritiek hebben op bontkraagjes terwijl je zelf Nederlands tikt als een dyslectische Turk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef stofzuierslang het volgende:
Ik dus vandaag naar het informatie beheer groep, ff melden dat ik mijn diploma behaald heb en dat ik wat bereikt heb ik deze maatschappij, eerste wat opvalt wanneer ik binnenkom is de hoge concentratie bontkraagjes die rondlopen, ongemotiveerd zitte ze te wachte op mijn belastingcenten zodat ze naar de shop kunnen om ff grammetje white widow halen, echt 18 van de 23 mensen die daar zaten gaan werkelijk nix bereiken, schaamte![]()
![]()
klacht , bontkraagjes die wel klagen over hoe slecht nl is en hoevaak ze gediscrimineerd worden, maar als er gratis geld te vangen is zijn ze er als kippe bij
-1000
Ja, uiteraard heb jij de maatschappij al zoveel opgeleverd, kneus. Hoe weet je overigens dat die 'bontkraagjes' (met 20 graden buiten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef stofzuierslang het volgende:
![]()
-1000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |