Ik vond er dit jaar echt weinig variatie inzitten, in de tracks. Die van 2008 en 2007 waren veeel beterquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Ritmo het volgende:
LOL, ik vind juist CD2 vet, heerlijk chill-CDtje.
Maar de tracks hebben weinig met het feest te maken idd.
Maar toch: Sensation.
Ben het met je eens, meer trance en gangbare dance volgend jaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:31 schreef Heider00sje het volgende:
Ze lieten een weekje geleden de live beelden zien op tv van dat feest, maar dat is toch helemaal geen flikker aan? je zit de de halve tijd naar zo'n saaie show te kijken, met niet-dansbare muziek.
Na een half uur kijken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik alleen van feesten hou waarbij je kan dansen.
Sensation White
Dat dus. Normaal luisterde ik in de vakantie heel veel naar de Sensation CD van dat jaar, maar dat gaat dit jaar denk ik niet doorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pff, lezen. Hij vindt de Sensation-CD van dit jaar tegenvallen, met name CD2.
La Mezcla - Michel Cleis van CD2 gaat (helaas) een dikke hit worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus. Normaal luisterde ik in de vakantie heel veel naar de Sensation CD van dat jaar, maar dat gaat dit jaar denk ik niet door
Inderdaad, meer trance en gangbare dance volgend jaar
Vaak was het zo dat op die Sensation CD's nummers stonden die later ook grote hits werden, zoals 'Yeah Yeah' van Bodyrox en 'Pjanoo' van Erick Prydz, maar op deze CD's ben ik nog geen liedje met hitpotentie tegengekomen.
Jammer, hopelijk volgend jaar beter
Sensation White 2007 CD2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:50 schreef Jac0bus het volgende:
CD2 zitten nog wel wat leuke nummers op, CD1 helemaal niet. Toch is klacht terecht, Sensation hoort beter te zijn.
Sensation White 2005 CD1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |