Ik wel, ik schiet ze neer met mn pielebuksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:32 schreef renedis het volgende:
Ik heb hier nog 5-tal zwanen in de sloot hier. Kan je die ook verhelpen?
Ja, dat zal het zijn. Types als Wilders spinnen daar ook garen bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:09 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Oogkleppen op zetten en alleen lezen wat je zelf wil![]()
![]()
kom maar langs.. die krengen willen maar niet dood.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wel, ik schiet ze neer met mn pielebuks
PM maar voor je adres gegevensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:43 schreef renedis het volgende:
[..]
kom maar langs.. die krengen willen maar niet dood.
als het je lukt geef ik je 10 euro toe!
Als je een discussie niet kan winnen Wilders erbij halenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:39 schreef epibreren het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Types als Wilders spinnen daar ook garen bij.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
PM maar voor je adres gegevens
Dan komt deze eendenserialkiller er asap aan
Yes, ik ga weer slapen mijn dag kan niet meer stukquote:
Dus als jij straks in je vakantie in een tentje op een camping ligt, mogen mensen ook je nek om draaien?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Genius-F het volgende:
Ik ging vanavond vissen aangezien ik toch niets te doen had. Kom ik aan de waterkant, ligt daar een eend te creperen. Ik ben de beroerdste niet en besluit hem een handje te helpen.
Ik pak het nekkie en draai en trek daar in één vloeiende beweging aan en volle kracht natuurlijk(voor zover dat kan). Blijft dat kreng gewoon doorademen dus kon het ook geen stuiptrekking zijn lijkt me. Gelukkig bood de schop uitkomst.
Klacht: Moet helemaal terug naar huis lopen door die tyfus eend.
dus jij vind het gelijk dierenmishandeling? wat is dat door bullshit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dus als jij straks in je vakantie in een tentje op een camping ligt, mogen mensen ook je nek om draaien?
Had dat beest in een kartonnen doos gedaan, naar een dierenopvang en het was opgelost. Ik walg van mensen die dieren mishandelen
Mishandelen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dus als jij straks in je vakantie in een tentje op een camping ligt, mogen mensen ook je nek om draaien?
Had dat beest in een kartonnen doos gedaan, naar een dierenopvang en het was opgelost. Ik walg van mensen die dieren mishandelen
Mishandelen valt toch ook onder moordquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mishandelen?
Dit is gewoon een brute moord !!
Dat zou ik ook niet gedaan hebben... als je zeker weet dat een beest echt niet meer te redden is en dat ze er geen moeite voor gaan doen, verlos m aub uit zn lijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Tja, een normaal mens zou misschien eerst de dierenambulance bellen ofzo. Ik zeg maar wat hoor. 'Tis een suggestie. Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
quote:
Ach 10, wat zeg ik, 1000.0000 andere stinkduiven voor deze enequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet gedaan hebben... als je zeker weet dat een beest echt niet meer te redden is en dat ze er geen moeite voor gaan doen, verlos m aub uit zn lijden.
Beetje overkill...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:48 schreef boskameel het volgende:
Ik reed laatst een golden retreiver aan. De kop spatte over mijn voorruit. Toen ook maar even teruggereden om hem uit zijn lijden te verlossen.
Dan was ie 2 uur later doodgegaan maar had mooi nog even in de tussenliggende periode pijn mogen lijdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan was ie 2 uur later doodgegaan maar had mooi nog even in de tussenliggende periode pijn mogen lijdenStinkhippie
Idd, een dier onnodig laten lijden vind ik veel meer dierenmishandeling.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan was ie 2 uur later doodgegaan maar had mooi nog even in de tussenliggende periode pijn mogen lijdenStinkhippie
Het klinkt wel goed, maar quasi-grappige opmerkingen om er overheen te rijden, gedetailleerde beschrijvingen van hoe de nek te breken, de hond erbij te halen, kapotte hersennen, goedpraterij omdat er ook jagers zijn die erop schieten en dergelijken, maken de hier voorgewende dierenliefde tot een dubieus fenomeen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, een dier onnodig laten lijden vind ik veel meer dierenmishandeling.![]()
Hier zijn veel duiven en soms heb je echt z'on zieke die niets meer kan en dan roep ik de hond even en dan is het hap, dood. Als een dier duidelijk niet meer te redden is vind ik het beter als je er dan snel een einde aan maakt. Inslapen humaner? Tja als het dier dan nog weer een uur moet wachten tot dat ie dat spuitje krijgt..
Zeg, ben jij soms opgevoed door twee moeder?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef epibreren het volgende:
Het klinkt wel goed, maar quasi-grappige opmerkingen om er overheen te rijden, gedetailleerde beschrijvingen van hoe de nek te breken, de hond erbij te halen, kapotte hersennen, goedpraterij omdat er ook jagers zijn die erop schieten en dergelijken, maken de hier voorgewende dierenliefde tot een dubieus fenomeen.
Nee, hoezo? Omdat vrouwen meer op hebben met dieren en je ze nauwelijks aantreft op de jachtvelden en tijdens de viswedstrijden?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zeg, ben jij soms opgevoed door twee moeder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |