We hadden hier laatst een creperende kitten, maartoch, ik kan 't gewoon niet.. echt nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:36 schreef Appie7458 het volgende:
[..]
Ja want je laat dat beest dan lekker creperen
Pussy.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
We hadden hier laatst een creperende kitten, maartoch, ik kan 't gewoon niet.. echt niet
Geloof me het went nooit, maar heb veel vakantiewerk gedaan bij veeboeren en ja helaas is dieren uit hun lijden verlossen daar gewoon iets wat erbij hoort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
We hadden hier laatst een creperende kitten, maartoch, ik kan 't gewoon niet.. echt niet
Alsof dat beest er op zit te wachten dat jij met hem knuffelt als hij aan het kreperen isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik had hem meegenomen en hem thuis geknuffeld totdat de zo snel mogelijk gebelde dierenambulance hem zou komen ophalen
Maar dat ben ik. Ten voeten uit.
Eendenborst in een saus van peper en rode wijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom heb je een schop gehaald en niet een mes? Ik bedoel, z'n kop moet er toch af voor ie op de bbq gaat
Boeiend. Ik ben hedonistquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof dat beest er op zit te wachten dat jij met hem knuffelt als hij aan het kreperen is
Met jouw versie van het beste moreel moet men dus lang en zinloos en uitzichtloos leiden toezien omdat de daad van het doden verrichten immoreel is?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:25 schreef epibreren het volgende:
[..]
...dan heb je beter ontwikkeld moreel gestel.
Hij had dat beest inderdaad gewoon moeten geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:30 schreef muay-toy het volgende:
Ts is de grootste autist ter wereld. Alleen een hopeloos eendje durft hij aan te pakken, als er een naakte vrouw voor hem stond zou hij stikken van schaamte. Kut losert![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij had dat beest inderdaad gewoon moeten geven.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef Roonepwn het volgende:
Tja, een normaal mens zou misschien eerst de dierenambulance bellen ofzo. Ik zeg maar wat hoor. 'Tis een suggestie. Weet je dat ook weer voor de volgende keer.
Nee, als een beest dood gaat, en dat zie je, dan kan je het het beste uit zijn lijden verlossen. Alsof de dierenambulance trouwens zin heeft om naar een doodgaande eend te gaan. Die zeggen dan ook naja tis de natuur. Als een eend al onder de maden e.d. zit gaat ie gewoon dood. En ik weet t niet hoor. Nek omdraaien is gewoonlijk eenhalve seconde, wachten op dierenambulance 15 minuten. Nou, waar crepeert dat beest minder?quote:
Oogkleppen op zetten en alleen lezen wat je zelf wilquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef epibreren het volgende:
[..]
Het feit dat jaarlijks eenden worden afgeschoten is een drogreden voor het doden van een eend.
Volgens deze gevaarlijke redenering zou men ook over kunnen gaan tot het kapot maken van bushokjes, omdat dit ook jaarlijks, tijdens de voetbalkampioenschappen gebeurt.
Moet je van die kuikentjes hebben, snoeken pakken die veel eerderquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef Darksurrender131 het volgende:
[ afbeelding ]
Ducktape helpt altijd vastbinden en mee gaan vissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |