abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71045966
Sinds een paar dagen hapert mijn auto als ik op de rem trap. Maakt niet uit of ik hard of zacht rem, hij doet het in beide gevallen. Het is niet zo dat ik in de auto helemaal heen een weer geslingerd wordt, maar t is wel vervelend.
Iemand enig idee wat dit is en of ik hier nog een paar dagen mee door kan rijden?

T is een oude Renault Clio van mijn moeder en als mijn ouders straks terug komen van vakantie mogen zij er naar laten kijken als dat nodig is. Voor nu wil ik gewoon nog een weekje genieten van het auto hebben.
pi_71046012
kan van alles zijn, controleer of er geen lucht in de leidingen zit, of de remvloeistof niet te oud is, remblokken versleten enzzz.
ik zou er zelf niet mee door blijven rijden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_71046043
Gewoon doorrijden man Remmen zijn overrated !
pi_71046317
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:14 schreef longinus het volgende:
kan van alles zijn, controleer of er geen lucht in de leidingen zit, of de remvloeistof niet te oud is, remblokken versleten enzzz.
ik zou er zelf niet mee door blijven rijden.
Lul niet, waarschijnlijk kromme schijven, gezien de regen van de laatste tijd zal ze wel door een plas gereden zijn met hete schijven, en een dunne schijf is zo krom, als er lucht in de leiding zit, trap je door de rem of heb je geen druk. En hoe wil jij een vrouw (wat ik zo maar aan neem dat ts een vrouw is) uitleggen hoe ze remvloeistof moet testen of ie te oud is ... proeven ? versleten remblokken gaat je auto ook niet van bokken....

@ TS
Bedoel je met haperen dat hij motorisch hapert, of schudt en trilt de auto ....?
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_71046407
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:26 schreef method21 het volgende:

[..]

Lul niet, waarschijnlijk kromme schijven, gezien de regen van de laatste tijd zal ze wel door een plas gereden zijn met hete schijven, en een dunne schijf is zo krom, als er lucht in de leiding zit, trap je door de rem of heb je geen druk. En hoe wil jij een vrouw (wat ik zo maar aan neem dat ts een vrouw is) uitleggen hoe ze remvloeistof moet testen of ie te oud is ... proeven ? versleten remblokken gaat je auto ook niet van bokken....

@ TS
Bedoel je met haperen dat hij motorisch hapert, of schudt en trilt de auto ....?
Je kunt aan deze vrouw idd niet uitleggen hoe ze haar remvloeistof moet testen
En het is de auto die zeg maar schudt dan.
pi_71046430
Waarschijnlijk kromme schijven wat method21 ook al zegt, even laten controleren.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:42:09 #7
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71046765
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:15 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Gewoon doorrijden man Remmen zijn overrated !
Je hebt altijd nog je handrem.
Niks aan de hand hoor.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_71046794
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:12 schreef kanya het volgende:
Sinds een paar dagen hapert mijn auto als ik op de rem trap. Maakt niet uit of ik hard of zacht rem, hij doet het in beide gevallen. Het is niet zo dat ik in de auto helemaal heen een weer geslingerd wordt, maar t is wel vervelend.
Iemand enig idee wat dit is en of ik hier nog een paar dagen mee door kan rijden?

T is een oude Renault Clio van mijn moeder en als mijn ouders straks terug komen van vakantie mogen zij er naar laten kijken als dat nodig is. Voor nu wil ik gewoon nog een weekje genieten van het auto hebben.
Wat is oud? ABS misschien? Voel je het in je rempedaal?
pi_71046872
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:29 schreef kanya het volgende:

[..]

Je kunt aan deze vrouw idd niet uitleggen hoe ze haar remvloeistof moet testen
En het is de auto die zeg maar schudt dan.
loller, koppeling intrappen beneden de 1000 toern'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien is je abs in je mooie clio wel stuk
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_71047063
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef Saak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flauw
pi_71047078
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:52 schreef epibreren het volgende:

[..]

flauw
ja moet toegeven, flauw, maar kon het niet laten
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_71047082
Kromme schijven
Is vervelend maar je kan er prima mee rijden
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_71047100
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef Saak het volgende:

[..]

SPOILER
misschien is je abs in je mooie clio wel stuk
Joh.. ik rij al een paar jaar in deze auto en als ie het altijd al gedaan had had ik het dus niet vreemd gevonden. En ik ben niet anders gaan rijden ofzo.
pi_71047109
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:52 schreef Compomotive155 het volgende:
Kromme schijven
Ja, of toch goed functionerende ABS, maar versleten banden
pi_71047144
ABS merk je alleen in je pendaal , mits het goed werkt
pi_71047212
Oke.. als het kromme schijven zijn.. is dat heel heel erg? Ik ben niet van plan om heel Nederland er nog mee door te rijden deze week, maar moet wel nog een keer op en neer van mijn ouderlijk huis naar mijn eigen huis in de stad. (=20 km. over 80 km. weg)

En maak maar flauwe opmerkingen. Ik wist wat ik kon verwachten toen ik dit topic opende

Oh.. ik merk trouwens niks aan het pedaal.
pi_71047269
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:54 schreef Compomotive155 het volgende:
ABS merk je alleen in je pendaal , mits het goed werkt
"pedaal"

heeft niets met pendelen te maken.

maar inderdaad....ABS merk verder niet, maar het is soms wel schrikken en ik kan me voorstellen dat je je rotschrikt als je dat voor het eerst voelt en dit dan vervolgens 'haperen' noemt..
pi_71047278
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:56 schreef kanya het volgende:
Oke.. als het kromme schijven zijn.. is dat heel heel erg? Ik ben niet van plan om heel Nederland er nog mee door te rijden deze week, maar moet wel nog een keer op en neer van mijn ouderlijk huis naar mijn eigen huis in de stad. (=20 km. over 80 km. weg)

En maak maar flauwe opmerkingen. Ik wist wat ik kon verwachten toen ik dit topic opende

Zolang jij (en wij) niet weet wat er precies met je remmen aan de hand is zou ik er niet in gaan rijden nee.
Maargoed, als jij graag wil gokken moet je dat vooral doen
pi_71047300
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:52 schreef Compomotive155 het volgende:
Kromme schijven
Is vervelend maar je kan er prima mee rijden
Ik quote mezelf even
pi_71047370
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:58 schreef epibreren het volgende:

[..]

"pedaal"

heeft niets met pendelen te maken.

maar inderdaad....ABS merk verder niet, maar het is soms wel schrikken en ik kan me voorstellen dat je je rotschrikt als je dat voor het eerst voelt en dit dan vervolgens 'haperen' noemt..
Bedankt voor het verbeteren
pi_71047372
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:56 schreef kanya het volgende:

Je kunt je remblokken slopen.. ik zou toch maar even langs quickfit gaan. Die stellen wel gratis een diagnose om een onderhoudsbeurt te verkopen. Vervolgens ga je naar slowfit met dezelfde vraag. Als die hetzelfde zegt: prijzen vergelijken en door goedkoopste laten repareren. Als de diagnose anders is: zeggen dat ze bij quickfit een ander idee hadden.

Ik zou er zelf niet mee door durven rijden, eerlijk gezegd, maar 80km rijden zonder te remmen moet niet zo'n probleem zijn...
pi_71047457
Je kan je schijven ook laten afdraaien , kost niet de wereld .
Als ze nog dik genog zijn halen ze er een randje af .
pi_71047490
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:01 schreef Compomotive155 het volgende:

[..]

Bedankt voor het verbeteren
Er valt voor jou sowieso nog erg veel te leren. Iemand advies geven door te rijden met remproblemen zonder dat je daadwerkelijk weet wat er aan de hand is getuigd nou niet bepaald van intelligentie.
pi_71047531
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Er valt voor jou sowieso nog erg veel te leren. Iemand advies geven door te rijden met remproblemen zonder dat je daadwerkelijk weet wat er aan de hand is getuigd nou niet bepaald van intelligentie.
pi_71047643
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:07 schreef Compomotive155 het volgende:

[..]

Ja, een bijzonder sterk antwoord.
Het is toch zo? Je geeft haar op wat aannames van je het advies om door te rijden. Leuk als ze straks los door haar rem trapt op de snelweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')