abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:02:58 #1
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71044139
Okay dag mensen, ik ben nu hier. Ik heb een account gemaakt omdat ik een paar topics hier heb gezien van mensen die vragen waarom negers zo goed doen bij de vrouwen en waarom veel blanke vrouwens negers leuk vinden. In ben zelf een neger, dus ik dacht misschien kan ik wat uitleg geven. Ik ben op Curacao opgegroeit maar studeert nu in Nederland.

Ten eerste wil ik zeggen dat de meeste vrouwen niet perse een neger willen. Ik zou zeggen dat tussen 1 en 5% van blanke vrouwen perse een neger willen. Maar aan de andere kant zijn er ook iets van tussen 1 en 5% van blanke vrouwen die helemaal niks met een neger willen. De rest van de blanke vrouwen maakt het niet zoveel uit, ze denken niet aan de huidskleur van iemand als ze een partner kiezen.

Maar ZELFS DAN, willen de meeste van die blanke vrouwen liever een blanke man. Hun ideale man zal dan blank zijn, misschien een van die jongens van twilight ofzo. Dat is hun referentie kader, daar zijn ze mee opgegroeit. Maar als ze een leuke neger tegenkomen, dan is het ook goed.

Laat me het zo zeggen, als een blanke vrouw kon kiezen tussen Brad Pitt en Will Smith, zouden ze voor Brad Pitt kiezen. Maar als alleen Will Smith naar haar ging opstappen en Brad Pitt gewoon aan de kant bleef staan dan zou ze net zo goed met Will Smith gaan.

En dat is nou juist de reden waarom zoveel negers (vooral Surinamers en Antillianen) goed doen met blanke vrouwen. Wij hebben meer durf, en we weten beter hoe we met vrouwen moet omgaan. Het zit eigenlijk in onze cultuur. Antilliaanse cultuur, muziek, dans, sjans, enz is heel gericht op vrouwen versieren. Wij Antillianen leren van jong af hoe we een vrouw kunnen krijgen. Nederlands, en ik wil hier niemand beledigen, doen dat niet zo goed.

Toen ik hier kwam bijvoorbeeld en ik ging naar mijn eerste feest met een mengsel van Antillianen, Surinamers, Nederlanders, Duitsers, enz zag ik dit meteen al. De Surinamers en Antillianen, inclusief mij, wij gingen meteen meisjes vragen om te dansen. We gingen meteen met hun sjansen en gezellig doen. De Nederlandse jongens bleven samen staan in een hoek en praten over koetjes en kalfjes. Toen ik ging kijken waar ze het over hadden, zag ik dat ze over politiek aan het praten waren voor een tijdje. Kortom, wanneer Nederlandse jongens uitgaan gaan ze uit met de mentaliteit dat ze gaan zuipen. Antillianen en Surinamers gaan met de mentaliteit om contact met mooie vrouwen te maken.

Natuurlijk wat ik zeg is een beetje een stereotype. Lang niet alle negers is heel suave met meisjes, en er zijn veel Nederlandse jongens die heel goed doen bij de meisjes. Maar ik dacht ik geef mijn twee centen over dit onderwerp.
A true man is the best man in his world and a good enough man for any world.
pi_71044187
Je verhaal rammelt van alle kanten

Met je procenten
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:10:24 #3
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71044350
Je moet vraag omdraaien... De vraag is namelijk: "Waarom willen negers allemaal een blanke vrouw?" Het antwoord is simpel: Negerinnen lijken vaak op mannen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:10:38 #4
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_71044361
je hebt wel moeite gedaan een goed verhaal te schrijven
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:14:04 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_71044454
Oke?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:15:18 #6
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71044480
Het valt mij wel op dat het vaak de MBO dames zijn die negers aan de haak slaan.
She might forget you, her pussy wont.
pi_71044486
Wat is nou precies je vraag of stelling? Dat blanke vrouwen graag met negers neuken maar met blanken trouwen?
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:17:36 #8
236335 neen
schone schijn
pi_71044529
Samenvatting aub
het lijkt niet wat het is
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:19:42 #9
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71044574
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef neen het volgende:
Samenvatting aub
Die post hierboven was te hoog gegrepen voor je?
pi_71044586
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Druktemaker het volgende:
Het valt mij wel op dat het vaak de MBO dames zijn die negers aan de haak slaan.
Ik wou zeggen. Het zijn dan ook vaak typische vmbo-sletjes, of je daar nou blij mee moet zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door Smart_ass op 16-07-2009 20:27:00 ]
pi_71044601
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Druktemaker het volgende:
Het is voor mij een menselijke filter.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:22:09 #12
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_71044637
idd, wat minder intelligente vrouwen trappen gewoon sneller in die slappe versierpogingen van donkere mannen
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:22:54 #13
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71044667
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Kornovichvb het volgende:
idd, wat minder intelligente vrouwen trappen gewoon sneller in die slappe versierpogingen van donkere mannen
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:23:16 #14
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71044680
Ik hossel altijd die spange negerchima's jwz.
pi_71044683
ok
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:23:51 #16
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71044695
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef beelz het volgende:
Je moet vraag omdraaien... De vraag is namelijk: "Waarom willen negers allemaal een blanke vrouw?" Het antwoord is simpel: Negerinnen lijken vaak op mannen.
Bullshit. Negers willen niet een blanke vrouw, of tenminste niet meer dan dat we een negerin willen. Vrouwen zijn vrouwen.
pi_71044777
quote:
Wat een kul. Iedereen weet dat VMBO'ers vallen op scooters.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71044781
Vraag mij dan af waarom Antilliaanse dames graag met de Hollandse jongens aanpappen? En dan niet die omhoog gevallen makamba's of wannabe anti's.

Gras is altijd groener aan de andere kant?
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:28:22 #19
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71044839
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Dipkip het volgende:
Wat is nou precies je vraag of stelling? Dat blanke vrouwen graag met negers neuken maar met blanken trouwen?
Nee, dat helemaal niet. Ik zag gewoon wat onderwerpen hier waar mensen vragen waarom ze veel negers met blanke vrouwen zien (en op een racistische manier) dus ik dacht ik leg uit waarom dat zo is.

Het heeft niks te maken met de grote pik ofzo, gaat gewoon af van hoe je met vrouwen omgaan en proberen te krijgen. Ik denk niet dat vrouwen met negers willen neuken en blanke mannen willen trouwen. Vrouwen kiezen hun partners aan de hand van wie ze verliefd op worden. En ze worden verliefd op de mannen de weet wat ze moeten doen om hun dat gevoel te geven.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:28:58 #20
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_71044852
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat een kul. Iedereen weet dat VMBO'ers vallen op scooters.
En dagelijks op Fok zitten.
Mij mag je er voor wakker maken.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:29:54 #21
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71044882
quote:
Ik zou niet zeggen dat die vrouwen minder intelligent zijn, ik heb met genoeg vrouwen van HBO of WO gedate, en ze waren slim, mooi en charmant.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:30:44 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71044912
Wat mij dan weer opvalt in de relaties tussen blanke vrouwen en negers is dat negers zo goed als altijd wel vreemd gaan (in alle gevallen die ik zelf heb meegemaakt was dat zo) en dat zulke relaties na een of twee kinderen op de klippen lopen. Dan zie je zo'n vrouwtje alleen door de stad lopen met twee getinte kindjes. Een man zie je er zelden naast. Sterker nog, je ziet er nog eerder een blanke man naastlopen dan een neger!

Overigens zie je ook dat zwarte vrouwen bijna altijd alleen door de stad lopen met hun kindjes. Daar loopt ook maar zelden een man bij. Hooguit in het begin.

Kun je dat ook verklaren, TS?
The End Times are wild
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:32:16 #23
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71044960
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:26 schreef Reintji het volgende:
Vraag mij dan af waarom Antilliaanse dames graag met de Hollandse jongens aanpappen? En dan niet die omhoog gevallen makamba's of wannabe anti's.

Gras is altijd groener aan de andere kant?
Dat heb ik nooit echt gemerkt dat veel Antilliaanse vrouwen met Nederlandse vrouwen gaan. Maar ik ken wel een paar. En dan is juist de reden omgekeerd. Die Antilliaanse vrouwen zijn gewend en Antilliaanse manier en vallen er niet zo snel voor. Ze vinden het niet stoer of sexy, en hebben liever gewoon gentleman, een jongen die hun als een koningin behandelt. En dat doet Nederlanders goed met hun vrouwen.
pi_71044962
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:28 schreef tyheru het volgende:

[..]

Nee, dat helemaal niet. Ik zag gewoon wat onderwerpen hier waar mensen vragen waarom ze veel negers met blanke vrouwen zien (en op een racistische manier) dus ik dacht ik leg uit waarom dat zo is.

Het heeft niks te maken met de grote pik ofzo, gaat gewoon af van hoe je met vrouwen omgaan en proberen te krijgen. Ik denk niet dat vrouwen met negers willen neuken en blanke mannen willen trouwen. Vrouwen kiezen hun partners aan de hand van wie ze verliefd op worden. En ze worden verliefd op de mannen de weet wat ze moeten doen om hun dat gevoel te geven.
Och verliefd verliefd. Het gaat in het uitgaansleven om een beetje lol en aandacht en als er dan een leuke Anti lol met je wil maken terwijl verderop een Nederlander krampachtig probeert te vermijden te dansen en als ie z'n bek opendoet iets stamelt over brommers kieken (even heul stereotype neergezet) dan is het duidelijk waar een meisje meer oog voor heeft.
Maar dat geldt dus ook voor een Nederlander met een vlotte babbel die een beetje zijn best doet vs. een verlegen Antilliaan (echt? ja echt).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:32:50 #25
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71044977
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef LXIV het volgende:
Wat mij dan weer opvalt in de relaties tussen blanke vrouwen en negers is dat negers zo goed als altijd wel vreemd gaan (in alle gevallen die ik zelf heb meegemaakt was dat zo) en dat zulke relaties na een of twee kinderen op de klippen lopen. Dan zie je zo'n vrouwtje alleen door de stad lopen met twee getinte kindjes. Een man zie je er zelden naast. Sterker nog, je ziet er nog eerder een blanke man naastlopen dan een neger!

Overigens zie je ook dat zwarte vrouwen bijna altijd alleen door de stad lopen met hun kindjes. Daar loopt ook maar zelden een man bij. Hooguit in het begin.

Die is net als al die anderen terug naar de Antillen gegaan.
pi_71044992
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef tyheru het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit echt gemerkt dat veel Antilliaanse vrouwen met Nederlandse vrouwen gaan. Maar ik ken wel een paar. En dan is juist de reden omgekeerd. Die Antilliaanse vrouwen zijn gewend en Antilliaanse manier en vallen er niet zo snel voor. Ze vinden het niet stoer of sexy, en hebben liever gewoon gentleman, een jongen die hun als een koningin behandelt. En dat doet Nederlanders goed met hun vrouwen.
Inderdaad. Het onbekende is dan aantrekkelijker.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:35:12 #27
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71045046
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Och verliefd verliefd. Het gaat in het uitgaansleven om een beetje lol en aandacht en als er dan een leuke Anti lol met je wil maken terwijl verderop een Nederlander krampachtig probeert te vermijden te dansen en als ie z'n bek opendoet iets stamelt over brommers kieken (even heul stereotype neergezet) dan is het duidelijk waar een meisje meer oog voor heeft.
Maar dat geldt dus ook voor een Nederlander met een vlotte babbel die een beetje zijn best doet vs. een verlegen Antilliaan (echt? ja echt).
Ja dat geld ook andersom. Een stoere zelf-verzekerde Nederlander met een vlotte babbel doet het beter dan die verlegen Antilliaan. De enige dat kan storen is het stereotype, want de Nederlandse jongen wordt op eerste indruk al gezien als een stereotypische Nederlandse jongen en de verlegen Antilliaan kan worden gezien als cool ookal is hij alleen verlegen. Maar zodra ze de Nederlandse jongen beter leert kennen heeft hij een grotere kans dande verlegen Antilliaan.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:37:49 #28
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71045132
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef LXIV het volgende:

Ja ik heb nooit gezegd dat Antilliaanse mannen perfect zijn. We hebben ook onze problemen enzo die we moeten aanpakken. Ik zeg alleen dat Antilliaanse mannen en Surinamers goed zijn in vrouwen krijgen, om ze te houden zou ik niet durven zeggen. Vraag maar een socioloog of psycholoog waarom dat zo is.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:46:39 #30
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_71045349
Misschien hebben hun met het uitgaan altijd meer GHB op zak?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:50:23 #31
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_71045441
Sowieso mensen die gaan stappen met de intentie om vrouwen te gaan versieren vind ik bij voorbaat al kansloos. En van vriendinnen hoor ik eigenlijk van 99% (hahaha ook weer iets met procenten) dat ze dat sorot mensen juist alleen rete irritant zijn omdat ze zo bijdehand zijn en opdringerig.

HEt is vooral het type vmboslet wat valt voor dit type mensen en geilt op die aandacht die ze krijgt.

Dus veel plezier met dat type vrouwen niemand zal er rouwig omzijn dat negers er met dat type mensen vandoor gaan
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:52:22 #32
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71045496
Dus.. je verveelde je en dacht: kom, laat ik eens een account aanmaken en die volstoppen met m'n eigen denkwijze? Echt, prima, hoor, maar presenteer het dan ook als 'Dit is hoe ik erover denk' en niet als 'Ik zal jullie Hollanders eens even vertellen hoe 't zit'.
(Un)masking for the greater good.
pi_71045542
quote:
Whehehe.
Magoed, zwarte Amerikanen is weer iets anders dan eilanders
pi_71045568
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:52 schreef Natalie het volgende:
Dus.. je verveelde je en dacht: kom, laat ik eens een account aanmaken en die volstoppen met m'n eigen denkwijze? Echt, prima, hoor, maar presenteer het dan ook als 'Dit is hoe ik erover denk' en niet als 'Ik zal jullie Hollanders eens even vertellen hoe 't zit'.
Hij zegt letterlijk:
quote:
Maar ik dacht ik geef mijn twee centen over dit onderwerp.
(en doet even moeite voor een leesbare OP)
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:02:13 #35
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71045702
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 @ 20:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij zegt letterlijk:
[..]

(en doet even moeite voor een leesbare OP)
Dat doet er niet toe. Zeggen 'ik geef mijn mening' en die mening vervolgen spuien als feit, doet dat zinnetje totaal teniet.
Maar hij doet idd de moeite voor het schrijven van een respectabele OP. Dat moet ik hem nageven.
(Un)masking for the greater good.
pi_71045787
Negers
Death solves all problems: no man, no problem.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:11:46 #37
44649 beelz
pi_71045941
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:23 schreef tyheru het volgende:

[..]

Bullshit. Negers willen niet een blanke vrouw, of tenminste niet meer dan dat we een negerin willen. Vrouwen zijn vrouwen.
Is geen bullshit, ik heb het er net met een walnoot en een leeg glas over gehad en ze zijn het met me eens. De dode cactus in de hoek vond eerst van niet maar is later bijgedraaid toen ik een plaatje van een konijntje met een pannenkoek op zijn hoofd liet zien.
Besef Regulier!
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:23:33 #38
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71046241
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Sowieso mensen die gaan stappen met de intentie om vrouwen te gaan versieren vind ik bij voorbaat al kansloos. En van vriendinnen hoor ik eigenlijk van 99% (hahaha ook weer iets met procenten) dat ze dat sorot mensen juist alleen rete irritant zijn omdat ze zo bijdehand zijn en opdringerig.

HEt is vooral het type vmboslet wat valt voor dit type mensen en geilt op die aandacht die ze krijgt.

Dus veel plezier met dat type vrouwen niemand zal er rouwig omzijn dat negers er met dat type mensen vandoor gaan
Ja zoals ik al zei, ik en de meeste mensen die ik kennen gaan niet voor de type meisjes. Ze zijn gewoon normale slimme meisjes die in de HBO of WO zitten en we schieten goed op met elkaar.

En begrijp me niet verkeerd, we gaan niet zomaar vrouwen versieren. We lopen niet naar hun toe en zeggen "Hey dushi wil je neuken?" En ik praat niet over die Antillianen in Rotterdam die gangster lopen te doen. Ik praat over normale negers die rustig zijn en hard werken om een productief leven te maken zoals andere mensen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:25:14 #39
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71046292
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef beelz het volgende:

[..]

Is geen bullshit, ik heb het er net met een walnoot en een leeg glas over gehad en ze zijn het met me eens. De dode cactus in de hoek vond eerst van niet maar is later bijgedraaid toen ik een plaatje van een konijntje met een pannenkoek op zijn hoofd liet zien.
Met wie heb je het over gehad? Negers? Hoeveel? Want als een neger die opgegroeit is met andere negers kan ik jou vertellen dat het bullshit is dat alle of de meeste negers een blanke vrouw willen. Dat is net zo gek als iemand zegt dat de meeste blanke vrouwen een negers willen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:26:42 #40
pi_71046329
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef tyheru het volgende:
En ik praat niet over die Antillianen in Rotterdam die gangster lopen te doen. Ik praat over normale negers die rustig zijn en hard werken om een productief leven te maken zoals andere mensen.
hoax
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:26:42 #41
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71046331
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe. Zeggen 'ik geef mijn mening' en die mening vervolgen spuien als feit, doet dat zinnetje totaal teniet.
Maar hij doet idd de moeite voor het schrijven van een respectabele OP. Dat moet ik hem nageven.
Ik heb alleen gesproken over mijn ervaringen. In mijn ogen is het een feit wat ik zegt. Als je er niet mee eens is dan mag je mij vertellen wat jou ervaringen zijn en hoe jij alles ziet en we kunnen erover discussieren.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:27:35 #42
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71046356
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

hoax
Ik ga niet in discussie met racisten.
pi_71046372
Je hebt het over negers en komt aanzetten met surinamers...
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:28:09 #44
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_71046373
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef tyheru het volgende:

En begrijp me niet verkeerd, we gaan niet zomaar vrouwen versieren. We lopen niet naar hun toe en zeggen "Hey dushi wil je neuken?" En ik praat niet over die Antillianen in Rotterdam die gangster lopen te doen. Ik praat over normale negers die rustig zijn en hard werken om een productief leven te maken zoals andere mensen.
Van het weekend nog, ik liep naar m'n fiets toe na het uitgaan,komt er een neger op mij af. Nog wel gewoon aardig van 'he ik wil je vaker zien', maar al snel wordt het zeuren als je 5x nee hebt gezegd.

Het ergste zijn die lui die het zelfs proberen als je op de fiets zit en ze gaan met je meefietsen en proberen dan een gesprek aan te knopen.

Neh ik kan niet zeggen dat die heel directe aanpak echt altijd prettig is. Als ik op de bus sta te wachten, hoeft er niet iemand op mij af te komen om vervolgens niet meer weg te krijgen is. Jah als ik zeg dat ik al heel lang een vriend hb. Maar dan nog is het soms moeilijk
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_71046411
Conclusie uit de OP:

Bratt Pit scoort de meid en Will Smith is tweede keuze.
pi_71046447
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef tyheru het volgende:

[..]

Dat was een grapje. Maar negers kunnen niet tegen grapjes.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:32:04 #47
pi_71046473
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef tyheru het volgende:

[..]

Was maar een troll reactie. Niks tegen gekleurden
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:32:58 #48
263028 tyheru
The bulletdodger
pi_71046503
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Van het weekend nog, ik liep naar m'n fiets toe na het uitgaan,komt er een neger op mij af. Nog wel gewoon aardig van 'he ik wil je vaker zien', maar al snel wordt het zeuren als je 5x nee hebt gezegd.

Het ergste zijn die lui die het zelfs proberen als je op de fiets zit en ze gaan met je meefietsen en proberen dan een gesprek aan te knopen.

Neh ik kan niet zeggen dat die heel directe aanpak echt altijd prettig is. Als ik op de bus sta te wachten, hoeft er niet iemand op mij af te komen om vervolgens niet meer weg te krijgen is. Jah als ik zeg dat ik al heel lang een vriend hb. Maar dan nog is het soms moeilijk
Ja dat snap ik. Zoals ik zei ik praat niet over die jongens, zulke jongens heb je overal en zijn ook vervelend. Ik praat meer over die jongens die naar jou toe zou opstappen en zodra je nee heb gezegd jou alleen laat. Tenminste heeft hij geprobeerd en op een leuke manier. Maar ja die gangster wannabes vinden wij ook dom.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:39:25 #49
44649 beelz
pi_71046684
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:25 schreef tyheru het volgende:

[..]

Met wie heb je het over gehad? Negers?
Ja, en een walnoot, een leeg glas en een dode cactus. Maar ook met negers ja.
quote:
Hoeveel?
1, en toen was ik mijn portemonnee kwijt.
quote:
Want als een neger die opgegroeit is met andere negers kan ik jou vertellen dat het bullshit is dat alle of de meeste negers een blanke vrouw willen. Dat is net zo gek als iemand zegt dat de meeste blanke vrouwen een negers willen.
Nee, jij stelt nu dat alle negers die bij elkaar zijn opgegroeid (LOL WTF ) zoals jij zijn. Misschien ben jij die ene goede neger die de uitzondering is die de regel bevestigt.
Besef Regulier!
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:42:21 #50
pi_71046772
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef beelz het volgende:

[..]

Ja, en een walnoot, een leeg glas en een dode cactus. Maar ook met negers ja.
[..]

1, en toen was ik mijn portemonnee kwijt.
[..]

Nee, jij stelt nu dat alle negers die bij elkaar zijn opgegroeid (LOL WTF ) zoals jij zijn. Misschien ben jij die ene goede neger die de uitzondering is die de regel bevestigt.
Maar dat is het punt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')