Je kunt toch gewoon een 3- of 4-kamerappartement/huis huren?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef BluesRebel het volgende:
Hoi
Vanaf september studeer ik en twee vrienden in Groningen en wij willen graag samenwonen. Één van hun heeft een oom die wel een woning in Groningen misschien kan regelen maar voor het geval dat te lang duurt of helemaal mislukt willen wij natuurlijk andere opties hebben. Op woudhuisvastgoed.nl bijvoorbeeld staat bij aanbod dat je ook met een groepje bij hun kunt komen (geprobeerd maar zij hebben helaas momenteel niks in Groningen). Op Google kom ik ook niet echt verder dus kennen jullie wat makelaardijen die iets kunnen/willen regen voor meerdere personen? Snap best dat daar bemiddelingskosten enzo bijkomen maar boeit niet.
Waarom zeggen alle makelaars waarmee wij contact hebben gehad dan dat ze dit niet doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:00 schreef Volpez het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een 3- of 4-kamerappartement/huis huren?
Doen veel makelaars... je kunt dan vaak ook wel een contact opstellen waarin van ieder apart huur wordt geïnd of één van jullie gaat dit dan doen...
Heb je er bij gezegd dat je student bent ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom zeggen alle makelaars waarmee wij contact hebben gehad dan dat ze dit niet doen
Ja..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb je er bij gezegd dat je student bent ?
Niet doen. Ouders garant laten staan. Makelaars hebben het niet zo op studenten.quote:
Dat dus. Nooit of te nimmer zeggen dat je student bentquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet doen. Ouders garant laten staan. Makelaars hebben het niet zo op studenten.
Geen enkele ouder wil het doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet doen. Ouders garant laten staan. Makelaars hebben het niet zo op studenten.
Ik ben wel student.. ik wissel van studiequote:Op donderdag 16 juli 2009 20:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Formeel ben je dat momenteel overigens nog niet, dus mocht je er bezwaren tegen hebben; je liegt niet.
Dan is het denk ik wel terecht dat ze jullie geen apparement/woonhuis willen verhuren...quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:16 schreef Volpez het volgende:
[..]
Dan is het denk ik wel terecht dat ze jullie geen apparement/woonhuis willen verhuren...
Kloptquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef Radio-silence het volgende:
Je moest is weten hoeveel vriendengroepen zoiets zoeken
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:52 schreef Renesite het volgende:
Ik wist eerst wel wat... maar die makelaar is er geloof ik mee gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |