quote:ben een onervaren hetero jongen en wil graag me 1ste grote neger pijpen. help? wantitblack@live.nl !
Het is niet de website van de taalunie hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:43 schreef Bomil het volgende:
"Laat iedereen jou mooie gereedschap zien!!"
Moet het niet "jouw" zijn in plaats van "jou"?
Omdat je gay bent? Het staat in de topictitel, in de OP, in de reacties en in de link. En alsnog klik je.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:45 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Waarom?! WAAROM MOEST IK ZO NODIG KLIKKEN?
Net zoals dat jij dit topic aanklikt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat je gay bent? Het staat in de topictitel, in de OP, in de reacties en in de link. En alsnog klik je.
Nee. Ik ben vrouw.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat je gay bent? Het staat in de topictitel, in de OP, in de reacties en in de link. En alsnog klik je.
Dat is slechts één drempel, misschien was dit topic wel grappig ofzo. Hij had er vier nodigquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net zoals dat jij dit topic aanklikt.
True.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:13 schreef Siniti het volgende:
Ik hoop voor TS dat hij in zijn toekomstige surfsessies nooit op 4chan terecht komt.
Uhm, neem eens een kijkje in [KPD] zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:35 schreef Muuyad het volgende:
En wie is er zielig genoeg om een foto van zijn eigen geslachtsdeel te maken en die op internet te zetten
je bezocht hem zelf toch ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Muuyad het volgende:
Laatste keer dat ik op 4chan kwam zag ik een plaatje van een man die een baby verkrachte. Mensen die naar 4chan gaan mogen van mij de kanker krijgen
Jij hebt het waarschijnlijk over /b/. De rest van 4chan is iets anders.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Muuyad het volgende:
Laatste keer dat ik op 4chan kwam zag ik een plaatje van een man die een baby verkrachte. Mensen die naar 4chan gaan mogen van mij de kanker krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |