quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:07 schreef devl1nsect het volgende:
wie neukt er met dit weer? Veul te warm...
homo's dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:09 schreef RickoKun het volgende:
TS is homo omdat hij condooms gebruikt!
Morgen is het een stuk koeler... behalve op haar slaapkamer, daar gaat het er heet aan toe!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:07 schreef devl1nsect het volgende:
wie neukt er met dit weer? Veul te warm...
28 stuks op een dag? Komt er op 't laatst niet enkel maar babypoeder uit?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:06 schreef enchufa het volgende:
Zoals mensen door een pakje sigaretten heen jagen, jaag ik door een pakje condooms heen.
Bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
28 stuks op een dag? Komt er op 't laatst niet enkel maar babypoeder uit?
moeten gebruiken, anders kost het meer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:06 schreef enchufa het volgende:
Antiklacht: Ze mogen gebruiken met Lola!
Welke kop gaat er precies pijn doen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat zijn die dingen die knellen als de pest waardoor je koppijn krijgt omdat je bloedtoevoer word afgeknepen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:06 schreef enchufa het volgende:
Zoals mensen door een pakje sigaretten heen jagen, jaag ik door een pakje condooms heen. Misschien moet ik toch maar eens aan vastigheid gaan denken. Maar goed, dat is niet de klacht!
Altijd topmerk gebruikt, safe is safe. Nu was ik vanmiddag bij de Lidl en die hebben ook condooms. Twaalf stuks voor 3 euro.
En ik me maar scheel betalen aan Durex!
Klacht: Scheel betalen aan Durex!![]()
Nah een keer van die gare dingen van de zorgverzekering gekregen, zelfde probleem 1 pot natquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Welke kop gaat er precies pijn doen?
Ervaring mee?
Aldus de eerste de beste Fok!rukker.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:09 schreef RickoKun het volgende:
TS is homo omdat hij condooms gebruikt!
TS heeft ze nog niet gebruiktquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat zijn die dingen die knellen als de pest waardoor je koppijn krijgt omdat je bloedtoevoer word afgeknepen
Conclusie
TS heeft een kleine lul
Toch niet deze Lola?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:06 schreef enchufa het volgende:
Lijkt er meer op alsof die vent wordt verkracht!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:41 schreef NoFidea het volgende:
TS koopt condooms voor anaal gebruik. Extra dik rubber, extra duur
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |