"Wokvlees" (rundvleesreepjes) Maar de boemboe is toch voor 500 gram, en ik heb 500 gram vlees, maar daar eet ik wel 2 dagen van denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor vlees heb je, Chico?
Ik denk niet dat ik het opkrijg eigenlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. En jeetje, 250 gram vleesVreterd
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Kan je vlees dat je eerst hebt ingevroren en daarna ontdooit ook weer invriezen?
Jawel maar het best niet met supervlees zoals biefstuk want ijskristallen maken het vlees kapot.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Kan je vlees dat je eerst hebt ingevroren en daarna ontdooit ook weer invriezen?
Hygienisch? Maar het pak is nog niet open geweest? Of krijg je dan te maken met allerlei soorten bacteriegroei oid?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Niet hygiënisch. En bovendien gaat de structuur dan helemaal naar z'n grootje.
Heeft te maken met die 'ontdooi-sappen', dat is dé broeiplaats voor bacteriën, geloof ik. Nou ja, je kunt het proberen, maar ik zou liever morgen een broodje vlees als lunch nemen dan dat ik het nog eens invroor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hygienisch? Maar het pak is nog niet open geweest? Of krijg je dan te maken met allerlei soorten bacteriegroei oid?Hmmm ik moet er maar wat mee verzinnen, jammer dat ze per 500 gram gingen en de diepvrieszakjes op zijn
.
Toch handig hè, een eigen groentetuinquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:03 schreef sigme het volgende:
Ik wou chinees halen vanavond, maar toen ik belde om te bestellen bleken ze op vakantie. Een Chinees! Op vakantie.
Toen heb ik maar uit de tuin twee eieren, een hand peultjes, een hand boontjes, een paksoi, een wortel en een aardappel gehaald, pindasaus gemaakt en bami gekookt. Gado gado dus. Extra lekker en gezond.
Verder vandaag the usualBrinta (Rogge)brood met pindakaas Pils Oh, en een bakje boontjes/courgette-salade.
Als (web)redacteur voor een tijdschrift of website over reizen / culinaire aangelegenheden gaan werkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
In before the rain![]()
Geweldige dagen gehad en weer thuis voordat we dreigen weggespoeld te worden. Vanzelfsprekend staat het antwoordapparaat weer vol met nare boodschappen(werk, gedoe, gekut).
Welk werk past bij je als je het liefst reist, kampeert, uit eten gaat, leest en niets doet? Misschien moet ik maar eens een weblog beginnen ofzo. Maar eerst eens leren schrijven(zo zinvol, een studie journalistiek
![]()
Een poging tot een daglijst (ben de helft vergeten vermoed ik)
o. een kwart stokbrood met een kaasje dat zo hard loopt dat ik het nieteens in heb hoeven pakken. Het is uit zichzelf richting koelkast in D gerend + twee crepes met chocopasta
t. 3 zelfgebakken chocoladekoekjes (gebakken door de kinderen bij de animation)
l. nog een kwart stokbrood met het rennende kaasje
t. 100 gram jellybeans + een hamburger
d. stukje stokbrood met niets + 2 calvados
+ de nodige koffie en 2 liter water
Aangekomen ben ik niet, wel "verslapt". De komende dagen dus strak sportschema totdat ik volgende week zaterdag weer op vakantie ga
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:24 schreef Laureline het volgende:
Ja, die Chinees zal zeker wel 3e generatie zijn, dan krijg je dat soort extreme westerse uitspattingen. Op vakantie gaan, tsk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |