Op FOK! wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:32 schreef getl0st het volgende:
Jij mag niet komen, je bent nog geen 18.
Kankerstraal eens op met verwachte reacties in je afsluiting, gammastraling.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Het zal wel een depressieve boel worden 7 Augustus tijdens de KLB Meet! Krijg je tientallen KLBers over de vloer die contant lopen te zeiken dat het bier te warm is, dat de ballen uit de jus niet goed doorgebakken zijn, dat de barkrukken lelijke kleurtjes hebben, dat de muziek niet deugt, dat het te warm is, dat het te hard regent, dat Geer & Goor gay zijn, dat Bassie een MILF is
Ik kom niet hoor![]()
Klacht: KLBvolk dat in real ook overal over klaagt.
Verwachte reacties: Wij willen jou niet eens op de meet
Is dat een scheldwoord?quote:
Ondoorzichtig, weer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef Seagul het volgende:
[..]
Kankerstraal eens op met verwachte reacties in je afsluiting, gammastraling.
Graag gedaan, een foto van de vorige meet kon niet ontbreken natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bedankt voor je magistrale bijdrage aan dit topic.
quote:
Meiden op FOK! zijn een hoax.quote:
Heb je t over mij ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:13 schreef IJsblock het volgende:
Kut man, ik heb lang haar, luister naar rock & metal, ben introvert in het echte leven en heb maar MBO.....![]()
*gaat zijn kaartjes voor de meet op MP zetten*
Draag je net als mij bandshirts van bands waarvan er minimaal 1 bandlid niet meer leeft?quote:
fix'dquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:16 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Meiden op FOK! het internet zijn een hoax.
zou je haar geven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
IK ZIE ER NIET UIT ALS ALTO EN GA MISSCHIEN WEL!~!!!!!!!!!~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |