Dat weet ik. Dat hoef jij me niet ook nog eens te vertellen.quote:
Ik gok op Radio 538quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Cybart het volgende:
LOL @ Topicstarter
topicstarter luisterd naar zenders die elke dag dezelfde liedjes tig keer herhalen !
Tiesto FTWquote:
Dan wordt bijna alle muziek kut. Klacht onterecht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Cybart het volgende:
LOL @ Topicstarter
topicstarter luisterd naar zenders die elke dag dezelfde liedjes tig keer herhalen !
U2: One. Duizenden keren gehoord. Nog steeds goed. Rectie onterecht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:58 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dan wordt bijna alle muziek kut. Klacht onterecht.
Hardcore?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hebben we die hardcore kleuter ook weer
Oh kom op. Je kunt niet dance en trance verdedigen en tegelijk het bestaan van goede rock ontkennen.quote:
Een half jaar geleden jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef Roonepwn het volgende:
Klacht: SCHIJTNUMMER WAT JE 20 KEER PER DAG HOORT!!!
Door hun naam af te korten geef je ze een status die ze niet eens verdienenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:51 schreef Nikmans het volgende:
KoL is echt zo'n overgewaardeerde tienerband
Wat doen ze nou wat andere bands niet tig jaar geleden deden?
Wtf?quote:
Volgens mij draaien meerdere radiostations dezelfde nummers helemaal grijs. Alles voor de luistercijfers.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kings of Leon! Geweldige band met dito album. Radiozenders en tvzenders draaien het alleen veel te vaak waardoor zelfs de grootste fan een enorme hekel krijgt aan de muziek op een gegeven moment
Piratenfestijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:04 schreef RickoKun het volgende:
Als ik morgen ga werken in de kippenslachterij heb ik liever dit dan Jannes.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Piratenfestijn![]()
Sterren.nl![]()
En dan heb je nog dat ene incestdorp waarvan ik de naam kwijt ben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |