Ik hou me in.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij is voor de sier... ik wind hem nooit op
Je windt mij wel op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij is voor de sier... ik wind hem nooit op
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik ik bij wd ga slapen wordt die wekker automatisch opgewonden.
Ah, ik neem aan dat het kastje ook van Ikea komt? Erg stijlvol moet ik zeggen. Past goed bij de rest van je kamer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Like so many others, I had become a slave to the Ikea nesting instinct. "
Serieus, wat is er raar aan je houding? Ik zie het niet.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus, wat is er raar aan je houding? Ik zie het niet.
Lekker lekker lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Devvie het volgende:
We hebben een pot kruiden hier staan, en die is 7 jaar over de datum![]()
Kruiden, kan niks misgaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Devvie het volgende:
We hebben een pot kruiden hier staan, en die is 7 jaar over de datum![]()
Je hebt de rest niet gezien!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ah, ik neem aan dat het kastje ook van Ikea komt? Erg stijlvol moet ik zeggen. Past goed bij de rest van je kamer.
Waarschijnlijk dat het net lijkt of dr een elastiek om dr heen zit, die armen zitten zo strak langs dr lichaam...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus, wat is er raar aan je houding? Ik zie het niet.
Zal wel komen omdat ze gewoon een ontzettend mooi meisje is. Liefde maakt blind.quote:
Nou, ik zie het bed, het behang, de vloer en de deur en daar vind ik het bijpassen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt de rest niet gezien!
Maar het klopt wel
Hypocriet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ze gewoon een ontzettend mooi meisje is. Liefde maakt blind.
Ik zie heul geen persoon op die foto.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ze gewoon een ontzettend mooi meisje is. Liefde maakt blind.
Ik steek mijn handen in mijn zak ja. Als ik er lekker nonchalant bij ga staan lijk ik net een vent, wil je daar pics van?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat het net lijkt of dr een elastiek om dr heen zit, die armen zitten zo strak langs dr lichaam...
Ik zeg toch niet dat ik je er gek bij vind staan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik steek mijn handen in mijn zak ja. Als ik er lekker nonchalant bij ga staan lijk ik net een vent, wil je daar pics van?!
die tetten zijn dan ook erg afleidendquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut?!quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik steek mijn handen in mijn zak ja. Als ik er lekker nonchalant bij ga staan lijk ik net een vent, wil je daar pics van?!
OMG!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
Alleen het kapje van het lampje zit een beetje scheef, dat is wel een minpuntje.
doe eens!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom ben je er altijd op uit om mij te kwetsen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik schold je uit voor nijlpaard, hippo.
1.75 - 1.78 of zo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:22 schreef Devvie het volgende:
Hoe lang ben je trouwens WD? Je ziet er echt uit als een reus
Dat vond ik inderdaad ook al.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:22 schreef Devvie het volgende:
Hoe lang ben je trouwens WD? Je ziet er echt uit als een reus
Deur is 2 meter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook al.Of het is gewoon een kleine deur.
echte bazen kunnen ook lelijke foto's van zichzelf postenquote:
Nu ik toch bezig ben met foto's, ik heb wel hakken van 11cmquote:
Fotogenieke mensen hebben nooit lelijke foto's.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
echte bazen kunnen ook lelijke foto's van zichzelf posten![]()
ik geef wel even een voorbeeld
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe mooie wallpaper ingesteld. Heb wel dat lampenkapje recht gefotoshopt want daar stoorde ik me een beetje aan.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:41 schreef Syb-rund. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Volgende week zet ik jouw bikinifoto weer terug, rustig maar.quote:
leugens, zeg dat maar nog een keer als jejezelf dronken / stoned terugvind op een fotoquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fotogenieke mensen hebben nooit lelijke foto's.![]()
Dan ben ik juist wel mooiquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
leugens, zeg dat maar nog een keer als jejezelf dronken / stoned terugvind op een foto
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
leugens, zeg dat maar nog een keer als jejezelf dronken / stoned terugvind op een foto
Ik sta zelf altijd scheef, photoshop je dat ook recht dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende week zet ik jouw bikinifoto weer terug, rustig maar.
Persoonlijke ervaringen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nee. Alleen lampenkapjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik sta zelf altijd scheef, photoshop je dat ook recht dan?
En bewerkt, anders moet je me toch echt even de naam van die club geven.quote:
Ik moet toch maar eens hyves aanmaken, alleen al om vriendje van Sanna te worden, zodat ik foto's kan kijken.quote:
Nachtportret op je camera instellen. En dan krijg je dat effect. Niet bewerkt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En bewerkt, anders moet je me toch echt even de naam van die club geven.
Ik zou ja zeggen, BP.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe mooie wallpaper ingesteld. Heb wel dat lampenkapje recht gefotoshopt want daar stoorde ik me een beetje aan.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fotogenieke mensen hebben nooit lelijke foto's.![]()
Deze reacties verdienen het predikaat "quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende week zet ik jouw bikinifoto weer terug, rustig maar.
dat je dat nog gaat vragen nadat ik hier een foto heb neergeplemptquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat je dat nog gaat vragen nadat ik hier een foto heb neergeplempt![]()
[..]
[ afbeelding ]?
Thanks, mate.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]?
[..]
[..]
[ afbeelding ]?
[..]
[..]
[ afbeelding ]?
[..]
[..]
[ afbeelding ]?
Ik lach heel vriendelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over die Ring-foto?'t Is volgens mij niet bedoeld als bash. Je kan toch moeilijk enige vergelijking tussen de foto's ontkennen, lijkt me.
Ja, nou.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
http://www.wareliefdewacht.nl/kort_en_krachtig.php
Wat een retegoede comebacks, zeg!
Ik vind dat ze er niet goed opstaan. En die put ziet er ook nep uit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over die Ring-foto?'t Is volgens mij niet bedoeld als bash. Je kan door de haren toch moeilijk enige vergelijking tussen de foto's ontkennen, lijkt me.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind je lach wel een beetje weg hebben van gollum
[ afbeelding ]
Niet. Ik ben weg van het bier, ik geniet van Voodoo People, ik ben vrolijk.quote:
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, en dit is dan gewoon helemaal niet grappig. Op geen enkele manier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een bagger vergelijkingquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik word altijd een chinees als ik in mijn nopjes benquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet. Ik ben weg van het bier, ik geniet van Voodoo People, ik ben vrolijk.
"xD" is ook vrolijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet. Ik ben weg van het bier, ik geniet van Voodoo People, ik ben vrolijk.
Het gaat om het idee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk, en dit is dan gewoon helemaal niet grappig. Op geen enkele manier.
Je bent zelf een cake.quote:
Ik vind het nog steeds een goed ideequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Think twice before you roll the dice.
Ze wachten tot jij stikt in je cake?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staat hier een ambulance voor de deur inclusief een rits aan ramptoerisme lijdende kinderen...
Ik was mn receptenboek vergeten.quote:
En zegt dat ik vreemde dingen meemaak.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staat hier een ambulance voor de deur inclusief een rits aan ramptoerisme lijdende kinderen...
Pics!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik vergeef het jequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een goed idee
Ga foto's maken en post ze hier!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*rijdt snel naar den haag om te kijken waar 4ebe woontquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vergeef het je
kusje van mij![]()
[ afbeelding ]
Een angelic fruitcake...quote:
Nee, bah.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vergeef het je
kusje van mij![]()
[ afbeelding ]
Nou.. meer over dromen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En zegt dat ik vreemde dingen meemaak.
Nee man... de achterbuurvrouw wordt in dat ding gehesen ...quote:
Ramptoeristquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ga foto's maken en post ze hier!
Tegen de tijd dat jij vanaf Wateringen naar hier bent gekomen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
*rijdt snel naar den haag om te kijken waar 4ebe woont
Hoax, je bent bij je moeder
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee man... de achterbuurvrouw wordt in dat ding gehesen ...
Hij is ook al van de P2000 verdwenenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij vanaf Wateringen naar hier bent gekomen...![]()
GRMBL... OV is niet meer geldig...
HOE NOEM JE MIJ?!!!!quote:
Mocht het na half 6 worden, wil je de foto dan PMen? Bedankt alvast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
Als jullie hier lief wachten heb ik nog een bloemenjurkje foto
Oke...quote:
Saaiquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke...
Ambu weg, kinderen opgerot...
Einde...
Doe er wel een ventilator onder.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
Als jullie hier lief wachten heb ik nog een bloemenjurkje foto
sjjjjjooooonge jonge. slechter dan dit kan het gewoon niet meer worden.quote:
En zet 'm dan ook gelijk aan. Anders staat het ook zo raar op de foto...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe er wel een ventilator onder.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef IQM het volgende:
[..]
En zet 'm dan ook gelijk aan. Anders staat het ook zo raar op de foto...
Nou dan ben jij ... jij... euhhhh een tuba !!quote:
Lijkt me ook handig om de ventilator naar boven te laten richten. Anders is er ook niks aan...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Hhihihihi, ik verheug me nu al op het lettertje dat Kb. uit deze reactie van jou gaat halen, zodat er iets heel leuks komt te staan!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
sjjjjjooooonge jonge. slechter dan dit kan het gewoon niet meer worden.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou zeg, je ruikt niks zo op een foto hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:
Ja het viel me ook al op!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja het was een spellingsfout in het plaatje!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dan ben jij ... jij... euhhhh een tuba !!
Zo klinken haar scheetjes wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dan ben jij ... jij... euhhhh een tuba !!
Jeetje...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo klinken haar scheetjes wel. [ afbeelding ]
Moet je je tuba er ook maar niet insteken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo klinken haar scheetjes wel. [ afbeelding ]
Geen probleem, ik vang het niveau wel op in jouw afwezigheid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Haha ik was mijn laptop opnieuw aan het opstarten
En daarna weer op dat ding blazenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je je tuba er ook maar niet insteken.
Mooi dat het gelukt isquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
Haha ik was mijn laptop opnieuw aan het opstarten
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je je tuba er ook maar niet insteken.
quote:
Wunderbar!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is![]()
Zal ik de cake aan iemand cadeau doen?
Hoe leuk vinden mensen het om een cake te krijgen?
ik kreeg er ooit, lang geleden een, daar cake ik wel van op hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst moet je mee om een mixer te kopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wunderbar!
geef aan mij als we gaan nintendo'en dan
quote:Cees,,,/|\ zegt:
L.s.,
Welke code staat daarvoor op je cijferlijst?
Gr.
Cees,,,/|\ zegt:
who the fack is L.s
Mooiquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik kreeg er ooit, lang geleden een, daar cake ik wel van op hoor
Hebben we alquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst moet je mee om een mixer te kopen
janies?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik gaf ook ooit iemand brownies voor haar verjaardag.
Ja maar een echte... zo een met eieren, boter en cakemeel...quote:
Twee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nietquote:
Nee.quote:
Twee cakes bakken?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je mag mijn staafmixer wel gebruiken..
Mits schoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je mag mijn staafmixer wel gebruiken..
Die linker dr haargrens is raar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
OH EM GEE, they're looking fine!
Die rechter heeft wat weg van Paris Hilton, maar dat kan ook door de zonnebril komen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, die rechter niet zo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, heb je die van Zotheid wel eens gezien?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die linker dr haargrens is raar.
Nee, duidelijk.quote:
Je kunt niet eens door de zonnebril heen kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die rechter heeft wat weg van Paris Hilton, maar dat kan ook door de zonnebril komen.
Dude, verpest het nou niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft hij een haargrens dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou, heb je die van Zotheid wel eens gezien?
Welke haargrens?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou, heb je die van Zotheid wel eens gezien?
Yolanthe heeft dezelfde haargrens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, verpest het nou niet.Dankzij diezelfde soort opmerking vind ik Yolanthe niet meer leuk.
[ afbeelding ]
Die is idd wel heel vreemd!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, verpest het nou niet.Dankzij diezelfde soort opmerking vind ik Yolanthe niet meer leuk.
[ afbeelding ]
Wat boeit dat nou weerquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
En ruiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik was hem altijd na gebruik.. Anders gaat ie schimmelen
Wat een gore haargrens...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mij Ancilla maar danquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's fetishmodel Ancilla Tilia.Die linker, Britt, is ook m'n favoriet.
Wedden van wel, vervelend stuk brood?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt niet eens door de zonnebril heen kijken.
Ik ruik altijd met mijn neus, dacht dat iedereen dat deed, maar ik heb dan ook geen staafmixer.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een gore haargrens...![]()
Waarom moest iemand dat nou zeggen
En nog zit die lampenkap scheef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Samen in een tent op lowlands, ik heb alleen geen slaapzak, jij wel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb al een date met Krentenbol.
Ik niet... ik ruik altijd door mijn staafmixer, ik dacht dat iedereen dat deed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ruik altijd met mijn neus, dacht dat iedereen dat deed, maar ik heb dan ook geen staafmixer.
Verrek, jij mixed nog met de hand?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ruik altijd met mijn neus, dacht dat iedereen dat deed, maar ik heb dan ook geen staafmixer.
Een tweepersoons.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Samen in een tent op lowlands, ik heb alleen geen slaapzak, jij wel?
Ik kan nog wel een weekje wachten..quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In verhouding met de rest van mijn lichaam wel ja.quote:
Hé, op die foto zit ik nog in de kast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verrek, jij mixed nog met de hand?
[ afbeelding ]
Ik wel, maar ik heb er gewoon te lang op gezeten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Samen in een tent op lowlands, ik heb alleen geen slaapzak, jij wel?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij een mixer dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dan. Niet zo muiken dan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In verhouding met de rest van mijn lichaam wel ja.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb er gewoon te lang op gezeten.
Zelfs daar sta ik scheef.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, wel een kom met een garde. Mijn vraag was dan ook meer retorisch.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!!
Zulk lang haar ...
Das leuk als je vanaf CS naar de stad toe loopt...
(allemaal hoge gebouwen en harde wind)...
Het duurde even.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb er gewoon te lang op gezeten.
Dat heb je gisteren moeten doen. Woensdag = gehaktdag, klootzak. Niet donderdagquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dag dag WDquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
Anywho, ik ga naar een vriendin toe om te barbecueën. Doehoei.
Hoge gebouwen vangen veel wind, slimmerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, hoge gebouwen zijn heel irritant met zulk lang haar.
notequote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef Syb-rund. het volgende:
krentenbol doet me denken aan zo een gast
Nou.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef Syb-rund. het volgende:
krentenbol doet me denken aan zo een gast die ik ooit bij een gig zag, die had gewoon haar to zijn knieen
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
Anywho, ik ga naar een vriendin toe om te barbecueën. Doehoei.
Bomen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoge gebouwen vangen veel wind, slimmerd.
tunneleffect waardoor de windsnelheid tussen de gebouwen toeneemtquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, hoge gebouwen zijn heel irritant met zulk lang haar.
Nee, ooit bij een gig.quote:
Wat slimbo zegt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoge gebouwen vangen veel wind, slimmerd.
EN DAT IS GEVAARLIJKER DAN JE DENKT...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
tunneleffect waardoor de windsnelheid tussen de gebouwen toeneemt
Bedankt voor jouw sublieme bijdrage aan dit topic. Er kan nu wel een slotje op. Stoppen op het hoogtepunt zeg ik altijd maar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:24 schreef iszinloos het volgende:
Net wezen zwemmen.![]()
En wolvendagen is lekkkaaah![]()
![]()
Straks koude douche
IEL GAYquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw sublieme bijdrage aan dit hoogtepunt zeg ik altijd maar.
Ze heeft anders wel gelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer het in ieder geval een stuk minder geforceerd.
IDEAAL voor fokkers.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Schijnt dat de camping Wi-Fi heeft.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Schijnt dat de camping Wii-Fit heeft.
Jij heet heulemaal geen IQM...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik heet IQM, geen Idem.
Zou zo ik gereageerd hebben als ik jou was.
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EN DAT IS GEVAARLIJKER DAN JE DENKT...
Mensen die spontaan van hun fiets afvallen
Kost geldquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik probeer in ieder geval niet bij élke opmerking van iemand geforceerd iets grappigs te verzinnen, wat vaak niet eens verder komt dan het basisschoolachtig verwisselen van een lettertje.quote:
Ik zal er op proberen te letten, oh nee niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
JAMAAR IK BEN MINDER VAAK NIETGRAPPIG DAN ZIJ HOOR JA ECHT.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer in ieder geval niet bij élke opmerking van iemand geforceerd iets grappigs te verzinnen, wat vaak niet eens verder komt dan het basisschoolachtig verwisselen van een lettertje.
Wel thuis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
Magoed, ik ga naar huis.
Bedankt iedereen voor de meest kansloze/flauwste SC delen ooit.![]()
![]()
Ik bedoelde de bomen opmerking.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer in ieder geval niet bij élke opmerking van iemand geforceerd iets grappigs te verzinnen, wat vaak niet eens verder komt dan het basisschoolachtig verwisselen van een lettertje.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
Magoed, ik ga naar huis.
Bedankt iedereen voor de meest kansloze/flauwste SC delen ooit.![]()
![]()
Maar heet ben ik wel!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij heet heulemaal geen IQM...
Kunnen we weer een shitload aan fipo's verwachten. Ik mis ze man.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, wat. 't Is toch te voor de hand liggend om over bomen te beginnen, omdat dat spreekwoord nou eenmaal zou luidt?quote:
Niet via mijn telefoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kunnen we weer een shitload aan fipo's verwachten. Ik mis ze man.
Ja maar de helft van de sc zou dr doen en daarom is het geoorloofd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar heet ben ik wel!
Zou zo ik gereageerd hebben als ik iemand anders was.
Ideaal als je in je bed ligt voor het slapen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die op vakantie gaan internetten.
't Is meer dat er bij íédere reactie van iemand d'r wat uit moet komen bij haar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef iszinloos het volgende:
bitch niet zo... zeg soms zijn jullie grappig soms niet...
Het valt me op dat hier tegenwoordig allemaal mensen proberen leuke relletjes in de kiem te smorren. ( smorren, hoe schrijf je dat? ). Laat mensen toch eens fatsoenlijk rellen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef iszinloos het volgende:
bitch niet zo... zeg soms zijn jullie grappig soms niet...
Kan je beter een willekeurig dronken breezersletje gaan neuken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ideaal als je in je bed ligt voor het slapen.
Ik rijd daar nooit.quote:
Nee, echt ik wist het niet, onderwijs mij IQM, onderwijs mij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat. 't Is toch te voor de hand liggend om over bomen te beginnen, omdat dat spreekwoord nou eenmaal zou luidt?Echt hahaha. 't Is gewoon zo: hoge bomen vangen veel wind. Dat wist ze blijbkaar niet, getuige haar eerdere opmerking.
Ja, en als ik ergens een hekel aan heb is het wel om dingen te veroorloven omdat iemand lekker is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja maar de helft van de sc zou dr doen en daarom is het geoorloofd.
Ik ben blij dat je me irritant vind, en dat meen ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:30 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is meer dat er bij íédere reactie van iemand d'r wat uit moet komen bij haar.
Ik reageer toch ook niet op íédere reactie met een relopmerking?Zou nog een gezellige boel worden, zeg.
Gast wat is er met je aan de hand. Je gedraagt je als een kleuter die teveel aidssteentjes geslikt hebt. Je postkwaliteit zakt met de seconde.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat. 't Is toch te voor de hand liggend om over bomen te beginnen, omdat dat spreekwoord nou eenmaal zou luidt?Echt hahaha. 't Is gewoon zo: hoge bomen vangen veel wind. Dat wist ze blijbkaar niet, getuige haar eerdere opmerking.
Opzich een goede zaak.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet via mijn telefoon.![]()
Als de winter er weer is begin ik misschien weer aan de 10k posts in een maand.
OMG wat is je post niet grappig!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gast wat is er met je aan de hand. Je gedraagt je als een kleuter die teveel aidssteentjes geslikt hebt. Je postkwaliteit zakt met de seconde.
Jij bent dan ook snel tevreden?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me irritant vind, en dat meen ik.
Ik kan niet eens internetten, niemand heeft draadloos in Perinaldoquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die op vakantie gaan internetten.
True.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gast wat is er met je aan de hand. Je gedraagt je als een kleuter die teveel aidssteentjes geslikt hebt. Je postkwaliteit zakt met de seconde.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG wat is je post niet grappig!
Leg je dr maar bij neerquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en als ik ergens een hekel aan heb is het wel om dingen te veroorloven omdat iemand lekker is.
Mwoah, ik heb me d'r vaak genoeg tegen verzet, hoor. En dat geeft me ook nog 's innerlijke voldoening.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leg je dr maar bij neer![]()
verzet IS zin loos.
Uit onderzoek blijkt zelfs dat knappen mensen in winkels eerder en beter worden geholpen.
Nou, rel niet, maar:quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:30 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is meer dat er bij íédere reactie van iemand d'r wat uit moet komen bij haar.
Ik reageer toch ook niet op íédere reactie met een relopmerking?Zou nog een gezellige boel worden, zeg.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij tevreden bent, ben ik ook tevreden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uhm ja whatever.
En met dat antwoord, ben ik tevreden.
Natuurlijk help je liever een lekkere milf dan een dakloze stinkhoer die je van 12 meter afstand aan ruikt komen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leg je dr maar bij neer![]()
verzet IS zin loos.
Uit onderzoek blijkt zelfs dat knappen mensen in winkels eerder en beter worden geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |