Bron: http://www.nd.nl/artikelen/2009/juli/16/185203quote:Actie tegen KRO-programma Blootgewoon
HILVERSUM - De organisatie Christenen voor de Waarheid roept mensen op in actie te komen tegen het nieuwe KRO-programma Blootgewoon. De groep is van mening dat de KRO met het programma de 'zedeloosheid' en de 'verseksualisering' van de samenleving laat toenemen.
In Blootgewoon, dat op 30 juli begint, laat de KRO mensen uit de kleren gaan voor een fotoserie. Van deze foto's worden kalenders gemaakt. Met de opbrengst van de verkochte kalenders worden diverse goede doelen gesteund. De KRO is, volgens Christenen voor de Waarheid, met dit nieuwe programma ,,moreel diep gezonken''. De groep roept christenen op om protestbrieven naar de omroep te schrijven.
...of, in geval van priesters, met je jurk aan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef teknomist het volgende:
Waarom is naakt gelijk iets erotisch? Je kunt je ook met je kleding aan laten pijpen bijvoorbeeld.
Wat heeft de tweede zin met de eerste te maken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef teknomist het volgende:
Waarom is naakt gelijk iets erotisch? Je kunt je ook met je kleding aan laten pijpen bijvoorbeeld.
Ik zeg het verkeerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat heeft de tweede zin met de eerste te maken?
aangezien het een omroep is die expliciet zich beroept op hun christelijke identiteit en die groep die protest aantekend denk ik gewoon dat het voor die mensen een interne aangelegenheid is ( aangenomen dat die protestgroep ook gewoon KRO-leden betreft ) , is het volgens mij hun goed recht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef isogram het volgende:
Het is weer eens zo ver, gristenfundi's zijn boos:
[..]
Bron: http://www.nd.nl/artikelen/2009/juli/16/185203
Hebben ze een punt, of overdrijven ze? De KRO zegt dat ze het menselijk naakt integer in beeld gaan brengen, dus het wordt niet één of andere seksuele bedoening. Sommige mensen zijn wel erg lichtgeraakt. Oja: je hoeft niet naar het programma te kijken.
Truequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd.Net zoals erotiek niet altijd naakt hoeft te zijn, hoeft naakt niet altijd erotisch te zijn. Toch?
Ja, maar dat je bloot mocht zijn heeft die hoer van een Eva verpest. Daarna moesten we onze schaamte bedekken.quote:
Wat een viespeuk, beetje in je nakie mensen maken.quote:
Geen idee, ik ben zelf christen maar heb nog nooit van deze groep gehoord..quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:15 schreef isogram het volgende:
RM-rf, volgens mij is dit protest niet afkomstig van de KRO-achterban, maar vanuit gereformeerde hoek. Die mensen zijn dus geen lid van de katholieke KRO, maar eerder van de EO, of misschien nog NCRV.
dat dus..quote:
tja, als ze geen lid zijn hebben ze verder geen enkel recht op 'inspraak' in de programmering van de KRO...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:15 schreef isogram het volgende:
RM-rf, volgens mij is dit protest niet afkomstig van de KRO-achterban, maar vanuit gereformeerde hoek. Die mensen zijn dus geen lid van de katholieke KRO, maar eerder van de EO, of misschien nog NCRV.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
Die achterlijke kuthoer van een Eva liep destijds ook een beetje rond te paraderen met haar naakte slettenlichaam in het Paradijs...
Kan iemand die Gggristenen uitleggen hoe een afstandsbediening werkt!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |