Als je dr nu aan JAM wil koppelen vind ik dat toch wat vroeg. En lullig voor dwerg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef Z het volgende:
Ben je ook een beetje ILL Lien?
Ik ben bijna beter, Z. Lief dat je het vraagt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef Z het volgende:
Ben je ook een beetje ILL Lien?
Aanvankelijk was mijn post leeg, maar dat klonk enigzins snerend.quote:
Lullig voor dwerg inderdaad ...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als je dr nu aan JAM wil koppelen vind ik dat toch wat vroeg. En lullig voor dwerg.
Mooi! Had het iets met G_E van doen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben bijna beter, Z. Lief dat je het vraagt.
Nee, met de kaakchirurg die een ontsteking heeft weggesneden, -geschraapt en -geboord.quote:
JAM, hoe is het nou zo gekomen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:43 schreef JAM het volgende:
TVP'tje.
Van de verstandkiezen die er links uit zijn heb ik minder last dan van de apexresectie: die moest omdat er nog steeds een ontsteking aan de wortelpunten zat, dit na uitgebreide antibioticakuren en wortelkanaalbehandelingen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:57 schreef Z het volgende:
O ja. Ik moet er niet aan denken. Maar ze zullen er bij mij ook vast ooit eens uit moeten. Als ik er, zoals nu, wel aan denk, heb ik altijd het idee dat ik ze voel zitten.
Toen de tandarts me laatst onder handen nam bedacht ik me wat een naar beroep het moet zijn. Eigenlijk wordt zo'n gebit nooit beter en kan je alleen het verval wat afremmen. Ik vond het, tijdens die mijmeringen , erg fijn om te weten dat ik sterfelijk ben zodat ik hopelijk niet mee hoef te maken hoe mijn gebit uit elkaar valt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:57 schreef Z het volgende:
O ja. Ik moet er niet aan denken. Maar ze zullen er bij mij ook vast ooit eens uit moeten. Als ik er, zoals nu, wel aan denk, heb ik altijd het idee dat ik ze voel zitten.
Dat is een goeie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:09 schreef Lienekien het volgende:
Rondvaart en pannenkoeken eten.
Ligt 't aan mij, of..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien is het Huis van Aristotales ook wel wat. Dat schijnt echt op die leeftijd gericht te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |