quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:48 schreef Some-Lady het volgende:
nou vind ik dus een gewonde duif in mijn tuin, met een gigantische open wond.
heel zielig, dus ik bel de dierenambulance, want dan kunnen ze dat beest afmaken of iets dergelijks, of misschien wel genezen
eerst word je 80 keer doorverbonden. Vervolgens krijg je zo'n lamlul aan de lijn die vooral geen zin heeft om te werken en daar niet voor van zn buro'tje wil komen.
Hij vind dat ik op mn fietsje maar naar de andere kant van de stad moet fietsen (+/- 10 km) en dan willen ze wel even kijken.
dat is dus geen doen dus ik laat iemand even zijn nek omdraaien/ hersens inslaan anders is het zielig, waarschijnlijk overleeft dat beest toch geen rit op de fiets (en ja, duiven zijn natuurlijk ook een beetje ranzig)
klacht is dus: mensen die 'nobel' werk doen (en waarschijnlijk op familie feesten er zwaar over opscheppen)
en vervolgens te lui zijn om iets te doen, ook al worden ze ervoor betaald.
ja dat gebeurde er ook eerst, hij is aangevallen door een andere vogel en die heeft hem half dood laten liggen mja we hebben het nu in ieder geval even 'afgemaakt hij is nu dood. neemt niet weg dat mensen gewoon hun werk moeten doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:53 schreef Timmor het volgende:
Laat de natuur zijn werk doen...
[ afbeelding ]
ik vind duiven ook vies en overbodig, maar hem laten kreperen ook weer zo wat. Ook wat confronterend als je zo'n beest midden in je tuin heb, ziet er niet gezellig uit. Dan vind ik het wel beter als ie gewoon een spuitje krijgt of iets dergelijks.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:57 schreef Pablo88 het volgende:
Dierenambulance bellen voor een duif![]()
Zijn er toch paar miljoen van.
Ik zal jou eens ergens mee inspuitenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
ik vind duiven ook vies en overbodig, maar hem laten kreperen ook weer zo wat. Ook wat confronterend als je zo'n beest midden in je tuin heb, ziet er niet gezellig uit. Dan vind ik het wel beter als ie gewoon een spuitje krijgt of iets dergelijks.
Gewoon een enkeltje vuilcontainerquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
ik vind duiven ook vies en overbodig, maar hem laten kreperen ook weer zo wat. Ook wat confronterend als je zo'n beest midden in je tuin heb, ziet er niet gezellig uit. Dan vind ik het wel beter als ie gewoon een spuitje krijgt of iets dergelijks.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef Bramg het volgende:
Dierenambulance heeft heus wel wat beters te doen dan voor die halve kut duif naar jou te komen. En waarom scheld je vrijwilligers uit voor lamlul? Mensen doen een taak waar ze (bijna) niks voor krijgen, raar he dat ze dan prioriteiten stellen? Was gewoon lekker naar de dierenarts gereden, die had dat beest zo een spuitje voor je gegeven.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:17 schreef BigKahuna het volgende:
10 km fietsen te veel vinden als je een leven kunt redden. TS is écht harteloos.
Ik was jongquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Zegt degene die vroeger altijd de pootjes bij spinnen eruit trok en de vleugels bij vliegen
Dat kan ik je van harte afraden. Tijdje terug een keer 2 dooie vogels in de vuilcontainer bij m'n ouders gegooid, waren vast blijven zitten in het aarbeiennet. Dat kwam er een paar dagen later weer uitgekropenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:09 schreef J.Herrer het volgende:
Gewoon een enkeltje vuilcontainer
Of je geeft het aan een kat ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |