Ik vraag me af hoe politiek die prijzen wel niet zijn. BSG had er ook talloze verdiend, en die won ook nooit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef TNA het volgende:
Genoeg andere goede series, geen probleem, maar ik verbaas me over de enorm positieve kritieken over The Wire. Des te meer omdat de serie nooit één Emmy of Golden Globe heeft gewonnen
Shiiiiiiit you forgot Omar!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:01 schreef Friebo het volgende:
Hamsterdam![]()
Clay Davis![]()
Bubbles![]()
Goeie serie.
Ik heb een beetje hetzelfde, aflevering 1 bekeken en dan vraag ik mij echt af waarom iedereen het zo goed vindt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:19 schreef TNA het volgende:
Genoeg andere goede series, geen probleem, maar ik verbaas me over de enorm positieve kritieken over The Wire. Des te meer omdat de serie nooit één Emmy of Golden Globe heeft gewonnen
Okidoki, ga het zeker doen in deze magere tijden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:54 schreef Tim86 het volgende:
Ep 1 vond ik ook minder, je moet er echt even in komen en de karakters moeten een beetje een grip op je krijgen zegmaar..In het begin had ik mijn twijfels, maar uiteindelijk alle seizoenen in een maandje gekeken ()
nope, aanrader dus?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:03 schreef APK het volgende:
[..]
Okidoki, ga het zeker doen in deze magere tijden.
Heb jij 'Flight of the Conchords' al bekeken?
Euh, nogal anders.quote:
Dat het niet je ding is kan ik begrijpen, maar de acteurs van The Wire beschuldigen van ondermaats actweerwerk absoluut niet..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef TNA het volgende:
Ik heb het na de vijfde aflevering maar opgegeven. Snap werkelijk nog steeds niet wat er zo goed aan is, het plot verveelt me en de halve cast acteert ondermaats
Mijn definitie van slecht acteerwerk is als ik merk dat mensen wachten tot ze hun ingestudeerde tekst mogen oplezen. Zoals bij vrijwel alle soapacteurs in Nederland. Dat zag ik in de eerste afleveringen van The Wire ook steeds gebeuren. "Hey, nu mag ik". Dat stoort me. Ik wil opgaan in een serie zonder het idee te hebben dat ik naar acteurs zit te kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat het niet je ding is kan ik begrijpen, maar de acteurs van The Wire beschuldigen van ondermaats actweerwerk absoluut niet..
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, yo!quote:
Idd vies man wijfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is een fantastische serie. Alleen dacht ik altijd dat dit een man was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze gedraagt zich ook als een jongen. In het verleden had ze diverse dingen op haar kerfstok waarvoor ze in de gevangenis heeft gezeten. De rol in The Wire was eigenlijk haar verleden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is een fantastische serie. Alleen dacht ik altijd dat dit een man was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik juist het mooie aan de serie. De inzicht die het biedt in politiek en de manier waarop problemen (en het oplossen ervan) voor veel politici juist een middel is om hogerop te komen vind ik razend interessant.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:53 schreef TNA het volgende:
Het probleem is volgens mij dat het aanvoelt als een documentaire. Het is realistischer dan wat ik ooit heb gezien en daar mogen de makers absoluut credits voor krijgen, maar het voelt niet als een tv-serie.
House heeft in vier jaar precies twee Emmy's gewonnen. En dan voor het script en de regie.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:30 schreef GlazenKaak het volgende:
Sheeeeeit, The Wire is echt briljant.
En dat het geen Emmy's heeft gewonnen zegt niks, Emmy's zijn echt ..achterlijk. Dit jaar is Two and a Half Men genomineerd, kom op zeg hoe kan je ze dan nog serieus nemen. Battlestar Galactica heeft ook nooit wat gewonnen en daar zijn de critici ook lovend over. Elk jaar wint House, nu vind ik Hugh Laurie wel leuk maar award winning material? No way ;x
OMG wat een kutserie is datquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
Das met How I met your mother toch ook zo? Veel mensen zijn er lyrisch over, ik vind het ook matig geacteerd en de "grapjes" zijn zo mogelijk haast nog flauwer dan bij Friends.
Geweldige video als je niet van plan bent om de The Wire te kijken, maar je toch wilt weten waarom iedereen zo vol lof is over is deze serie.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:34 schreef Burner2000 het volgende:
Voor diegene die de serie te lang vinden, samenvatting seizoen 1 t/m 4:
dat komt misschien wel omdat de helft van de cast niet uit acteurs bestaat maar uit mensen die komen uit die wereld. Er zitten diverse (ex)bangers, druglord, verslaafden en coppers in.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Mijn definitie van slecht acteerwerk is als ik merk dat mensen wachten tot ze hun ingestudeerde tekst mogen oplezen. Zoals bij vrijwel alle soapacteurs in Nederland. Dat zag ik in de eerste afleveringen van The Wire ook steeds gebeuren. "Hey, nu mag ik". Dat stoort me. Ik wil opgaan in een serie zonder het idee te hebben dat ik naar acteurs zit te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |