Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Jarig, maar niet in Tilburg![]()
Succes met de pils en wijn.
Jammer dat de Pegasus weg gaat, een "woodie" erbij was mooier geweest dan vervangingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
nieuwe achtbaan efteling 2010
in plaats van de pegasus
Dat denk ik ook niet nee...quote:
Ik vind de Pegasus ook leukquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dat de Pegasus weg gaat, een "woodie" erbij was mooier geweest dan vervanging
nu krijg je 2 woodies hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dat de Pegasus weg gaat, een "woodie" erbij was mooier geweest dan vervanging
mja ik had het 2 weken terug al ergens gehoord.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, ik hoorde het vandaag pas en nu al in de krant?!
was alleen nog niet bekend wat er in de plaats zou komen. maar dat de pegasus stil stond was wel bekend naar wat ik gehoord heb.quote:Op zondag 19 juli 2009 08:47 schreef Tegan het volgende:
Maarja, dat waren allemaal roddels, gisteren is pas bevestiging en een persbericht gekomen waarschijnlijk...
Hij stond stil ja. Dat er iets nieuws kwam of dat hij gemaakt werd was niet zeker.quote:Op zondag 19 juli 2009 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was alleen nog niet bekend wat er in de plaats zou komen. maar dat de pegasus stil stond was wel bekend naar wat ik gehoord heb.
ja meer wist ik er ook niet vanquote:Op zondag 19 juli 2009 09:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij stond stil ja. Dat er iets nieuws kwam of dat hij gemaakt werd was niet zeker.
omg hahahaquote:Op zondag 19 juli 2009 09:30 schreef theKiD het volgende:
Of je word om kwart voor 8 op zondagmorgen wakker, kijkt op je telefoon, ziet dat je 11 oproepen hebt gemist. En 3 gemiste smsjes..
Bel je terug, blijken er 2 dames al 4 uur voor op straat in hun auto te liggen slapen, omdat die midden in de nacht ff naar tilburg zijn gereden.. Toch maar ff ontbijtje gemaakt net voor ze
Laatste sms die ik vannacht kreeg was: Goedeavond! Of is het goedemorgen als je dit leest?quote:Op zondag 19 juli 2009 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg hahaha
dat krijg jij dan weer voor elkaar haha
das ook weer zoquote:Op zondag 19 juli 2009 09:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laatste sms die ik vannacht kreeg was: Goedeavond! Of is het goedemorgen als je dit leest?
Daar maak ik niet uit op dat ze langskomen.. En als ik er niet op reageer, kunnen zullie er vanuit gaan dat ik lig te slapen? Toch?
Niet dat ik t niet waardeer hoor..
Hij is kapot, dusja. Iedere winter timmerden ze er onderhoud een hele nieuwe Pegasus aan vastquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Damn ik heb nog plannen om binnenkort een keertje naar de Efteling te gaan, jammer als dan de Pegasus stil staat. Maar ja dan wel voor het eerst in de vliegende hollanderquote:Op zondag 19 juli 2009 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was alleen nog niet bekend wat er in de plaats zou komen. maar dat de pegasus stil stond was wel bekend naar wat ik gehoord heb.
Tja dat krijg je bij woodies, onderhoudsintensief....quote:Op zondag 19 juli 2009 11:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is kapot, dusja. Iedere winter timmerden ze er onderhoud een hele nieuwe Pegasus aan vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |