Hiep Hiep Hoeraquote:Op maandag 20 juli 2009 10:14 schreef theKiD het volgende:
Thnx Ophelia![]()
*print uit en gaat inkleuren*
Hahahaquote:Op maandag 20 juli 2009 18:32 schreef theKiD het volgende:
Thnx peoples!![]()
Ik kom net bij Automatic vandaan.. daar heb ik nog ff peukie gedaan op de terugweg vanuit Renesse.Heerle ligt echt afgelegen
Doe eens lief?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:35 schreef existenz het volgende:
Dorp is een groot woord voor die paar huizen
Ga je me stappen vanavondquote:
Als je het eerder had gevraagd, dan had ik ja gezegd.quote:
Gecondoleerd en sterkte met regelen en alles eromheen Teganquote:Op maandag 20 juli 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
Gefeliciteerd theKiD.
Ik heb heel ander nieuws. Klik.
Idd.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, was druk op de kermis, NIET normaal.
Het is anders niet meer de Roze Maandag die ik ken van een paar jaar geleden. Het is niet echt meer een "homofeest" er komen nu ook een heleboel hetero's op af. Dat ben ik ook, maar ik was toen 1 van de weinige zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Ben net terug, Roze maandag toch niet helemaal mijn ding (veel vreemde types daar)... Maarja had je kunne verwachten. 't was opzich wel vermakelijk alleen veel te veel geld er doorheen gejaagd..
Nog geen 10 euro over
Fucking wachtrijen bij de stadhuisstraatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:18 schreef VoreG het volgende:
wat een klotevette maandag. Fantastisch volk en nul gezeik!
Ja ik stond op de Heuvel en werd opeens door een of andere 10 tonner in een scootmobiel voor mijn poten gereden. Niet normaal. Met zo'n dag met die dingen door het publiek willen gaan rijden. En dan ook nog verontwaardigd doen omdat ze niet vol gas kon rijden!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:31 schreef toma het volgende:
Was ook wel tof dat uitgerekend gisteren m'n ouders met m'n gehandicapte zusje naar het gerechtshof moesten om wat financiele zaken voor m'n zusje te regelen. Tering druk op het stadhuisplein en nergens waar je een auto kwijt kunt en dan moet je ook nog eens met een rolstoel door de kermis baggeren. Geen pretje.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:21 schreef Parafernalia het volgende:
Waar is dat punt waar je fietsen kan ophalen die ze uit de stad opgehaald hebben?
quote:Bent u uw fiets kwijt? Dan is hij misschien opgeslagen bij de AFAC. Deze service zit aan de Koopvaardijstraat nummer 19a. Mocht u bij de AFAC langs willen komen dan is het verstandig eerst even te bellen: 013-5820022. Vergeet niet een legitimatiebewijs mee te nemen (rijbewijs, identiteitskaart, verblijfsdocument) en een aankoopbewijs of fietssleutel. Alleen zo kan worden aangetoond wie eigenaar van de fiets is. Als uw fiets bij de AFAC staat, kunt u die tegen betaling van ¤ 10,- weer meekrijgen.
Openingstijden AFAC Koopvaardijstraat:
maandag t/m vrijdag 8.30 - 17 uur
zaterdag 8.30 - 13 uur
Ja da's wel waar hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is anders niet meer de Roze Maandag die ik ken van een paar jaar geleden. Het is niet echt meer een "homofeest" er komen nu ook een heleboel hetero's op af. Dat ben ik ook, maar ik was toen 1 van de weinige zeg maar.Voor wat de definitie van "weinig" dan ook is.
![]()
Dat schiet inderdaad niet opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:31 schreef toma het volgende:
Was ook wel tof dat uitgerekend gisteren m'n ouders met m'n gehandicapte zusje naar het gerechtshof moesten om wat financiele zaken voor m'n zusje te regelen. Tering druk op het stadhuisplein en nergens waar je een auto kwijt kunt en dan moet je ook nog eens met een rolstoel door de kermis baggeren. Geen pretje.
Hier, Roosendaal, viel de bui opzich wel mee. Even vijf minuten hevig regenen, beetje rommelen en binnen 15min was het klaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:52 schreef Guard het volgende:
Wil ik net zo'n beetje richting kermis gaan, wordt het lekker donker en begint het te rommelen...
Zo te zien op buienradar komt er een flinke bui aan
daar teken ik voor, dan wordt het alsnog een prima avondquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier, Roosendaal, viel de bui opzich wel mee. Even vijf minuten hevig regenen, beetje rommelen en binnen 15min was het klaar
Ja, inderdaad. Hier is het nu droog, lekker tempratuurtje & "kleine" zonnestralenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:09 schreef Guard het volgende:
[..]
daar teken ik voor, dan wordt het alsnog een prima avond
Ik ben net op tijd terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:52 schreef Guard het volgende:
Wil ik net zo'n beetje richting kermis gaan, wordt het lekker donker en begint het te rommelen...
Zo te zien op buienradar komt er een flinke bui aan
Och tot nu toe is het allemaal niet vreselijk slecht of zo, het ergste (volgens de buienradar) trekt nu over tilburg, en het zijn nu niet echt slagregens of zo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |