sowieso te langquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:52 schreef styliste het volgende:
het is vast al gezegd maar dan is het niet blijven hangen... tot wanneer is de kermis open?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:52 schreef styliste het volgende:
het is vast al gezegd maar dan is het niet blijven hangen... tot wanneer is de kermis open?
Juistquote:
quote:
2500 vind ik ook weer TEquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Stond gister met een aantal mensen te kletsen die dit jaar niet op vakantie gaan omdat ze liever naar de kermis gaan. Op mijn vraag hoeveel ze dan in godsnaam uit gaan geven op de kermis, zeiden ze bloedserieus "een euro of 2500, wij sparen hier het hele jaar voor". Er zijn dus echt mensen die compleet leven voor de kermis
Oke...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Stond gister met een aantal mensen te kletsen die dit jaar niet op vakantie gaan omdat ze liever naar de kermis gaan. Op mijn vraag hoeveel ze dan in godsnaam uit gaan geven op de kermis, zeiden ze bloedserieus "een euro of 2500, wij sparen hier het hele jaar voor". Er zijn dus echt mensen die compleet leven voor de kermis
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekkenquote:
tilurgse kermis niet zo moeilijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekken
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tilurgse kermis niet zo moeilijk
best prijzig
blijkbaar te weinig om ze weg te houdenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?
jah weet niet precies, maar vind knappe prestatie hoe ze het elk jaar opbouwenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?
Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:12 schreef VoreG het volgende:
Agh als je niet op vakantie gaat, waarom niet.
Ik heb voor Sensation ook zo'n 250 euro uitgetrokken : '). Kost me weer 10 jaar sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |