abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71027867
Sorry als het hier niet hoort ...

Ik vroeg me af in hoeverre je huurbemiddelingkosten (studentenwoningen) je moet betalen. Toen ik me aanmelde bij de site moest ik ¤25 betalen, voor het contract ¤145 en ik zou een maand huur er nog bij moeten betalen. Maar in hoeverre mogen ze dit vragen?

Bij mijn vorige huisje was er een mix up en ik hoefde het uiteindelijk niet te betalen, een studiegenoot gaf aan dat hij het niet wou betalen en het was ok.
pi_71028020
Wow, wat een oplichters! En ik dacht dat wij al veel te veel betaald hadden!
pi_71028090
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:18 schreef Madsen het volgende:
Sorry als het hier niet hoort ...

Ik vroeg me af in hoeverre je huurbemiddelingkosten (studentenwoningen) je moet betalen. Toen ik me aanmelde bij de site moest ik ¤25 betalen, voor het contract ¤145 en ik zou een maand huur er nog bij moeten betalen. Maar in hoeverre mogen ze dit vragen?

Bij mijn vorige huisje was er een mix up en ik hoefde het uiteindelijk niet te betalen, een studiegenoot gaf aan dat hij het niet wou betalen en het was ok.
En waarom vindt je dat ze dat niet mogen vragen?
pi_71028213
170 euro dus alleen al aan bemiddeling? Ik neem namelijk aan dat die maand huur borg is. Aardig prijzig.
deal with it
pi_71028227
Als je er mee akkoord gaat, waarom zou het dan niet mogen?
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:32:43 #6
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71028294
Directwonen.nl zeker?

Die kosten zijn helaas gewoon verplicht, hoewel het absurde bedragen zijn. Als het goed is weet je van te voren dat huren via dat bureau erg duur is (hoewel je er wel makkelijk een woning mee krijgt) dus wat geld apart zetten is erg handig.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_71028476
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef RTB het volgende:
170 euro dus alleen al aan bemiddeling? Ik neem namelijk aan dat die maand huur borg is. Aardig prijzig.
nope de borg komt er nog bij!
pi_71028501
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

En waarom vindt je dat ze dat niet mogen vragen?
ik betaal toch die ¤145, waarom die 525 extra ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')