ik wil seks...maarjaquote:
Wat? Het topic, sex of MJ?quote:
wai?quote:
Maar dat voelt toch heul niet echt?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:
Artic, ik snap dat je op knappen staat...
Rij even naar Duitsland.. daar kun je travelpussies kopen
of je bestel een siliconenkutje bij de pabo
wat hebben julle gekocht?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben er vorige week ook een gekocht omdat we zo benieuwd waren naar de inhoud van het doosje
was ze aan het slaapzingen... wat lief!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef FUFR het volgende:
Vannacht, Sam lag bij ons met oorpijn..
Schiet ze ineens wakker en begint te zingen:
Beggin! Beggin youhoehoehoe!
Put your loving hand out baby!
Smiled een keer en valt weer in slaap
mijn kindje
ze zingt heel veel, als ze tevreden is of iets lekkers eet (ok, dan neuriet ze).quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
was ze aan het slaapzingen... wat lief!
Droomde vast dat ze meedeed aan Idols.
ik denk dat je toch eens moet stoppen met die LSD lolly'squote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef FUFR het volgende:
Vannacht, Sam lag bij ons met oorpijn..
Schiet ze ineens wakker en begint te zingen:
Beggin! Beggin youhoehoehoe!
Put your loving hand out baby!
Smiled een keer en valt weer in slaap
mijn kindje
Of zou FUFR het zelf gedroomd hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat je toch eens moet stoppen met die LSD lolly's
dat voelt aan als ne plastiek tute!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dat voelt toch heul niet echt?!
Nee, FUFR is een nachtbraker, ik was nog wakker..quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of zou FUFR het zelf gedroomd hebben.
ze zijn bijna om!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb trek maar moet nog 13 minuten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |