abonnement Unibet Coolblue
pi_71124722
Jezus, die Eto'o vindt zichzelf wel een baas zeg
  zondag 19 juli 2009 @ 17:59:42 #252
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71125257
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef pwned het volgende:
Jezus, die Eto'o vindt zichzelf wel een baas zeg
Eto'o is ook een baas.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 19 juli 2009 @ 18:01:54 #253
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71125350
Waarom doe je nou zo moeilijk Samuele, blijf gewoon voor een daalder bij de club van je hart
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:02:08 #254
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71125363
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eto'o is ook een baas.
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
pi_71128782
quote:
Zlatan Ibrahimovic lijkt naar FC Barcelona te verkassen. De Catalanen en Internazionale zijn het samen eens geworden over zijn transfer. Samuel Eto'o, die zou betrokken worden in de deal, is niet zo blij met de ruildeal en heeft vooralsnog geen club gevonden.

De Kameroenees wil zelf bepalen naar welke club hij aankomend seizoen gaat. Volgende week is de spits weer te bewonderen in Barcelona. Hij keert dan weer terug van vakantie. De spits kreeg een week langer bedenktijd voor zijn toekomst.

Er is lichte frustatie in het hoofd van de goalgetter opgekomen. Hij is teleurgesteld in het feit dat de Spaanse kampioen en Inter gesprekken hebben gehad zonder hem erbij te betrekken. Er is niet naar zijn opinie gevraagd en dat doet hem zeer.

Sport.es kreeg van de belangenbehartiger van El León te horen dat de Spaanse grootmacht niet netjes met hem is omgegaan als het gaat om de overgang. De winnaar van 'the triple' kan officieel nog één seizoen genieten van de 28-jarige spits. Hij heeft via zijn zaakwaarnemer, Maria Mesalles, het volgende laten weten: "Ik bepaal of ik vertrek", waren de duidelijke woorden van de Kameroener.
pi_71131426
Dat gaat nog een lastig verhaal worden. Eto'o die graag transfervrij wil worden komend seizoen. Zlatan die meer wil verdienen dan Messi. Vervolgens moet Eto'o zijn gewenste salaris ook nog maar kunnen verdienen bij Inter mocht hij daarheen willen. Het zou mij niks verbazen als de hele deal niet doorgaat.
  zondag 19 juli 2009 @ 22:01:08 #257
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71132826
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef Weaut het volgende:
Dat gaat nog een lastig verhaal worden. Eto'o die graag transfervrij wil worden komend seizoen. Zlatan die meer wil verdienen dan Messi. Vervolgens moet Eto'o zijn gewenste salaris ook nog maar kunnen verdienen bij Inter mocht hij daarheen willen. Het zou mij niks verbazen als de hele deal niet doorgaat.
Jij slaat de spijkers op de kop. Exact.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71132872
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]


Ik geef hem groot gelijk.
pi_71133815
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eto'o is ook een baas.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 19 juli 2009 @ 23:17:12 #260
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71135494
quote:
Zlatan Ibrahimovic is aankomend seizoen wellicht op de Spaanse voetbalvelden te bewonderen. De Zweedse topschutter maakt binnenkort waarschijnlijk de overstap van Internazionale naar FC Barcelona. De zaakwaarnemer van de international, Mino Raiola, is ervan overtuigd dat beide clubs er snel uit zullen komen.

"De deal is nog niet geheel rond", liet Raiola weten aan Marca. Wel gaf hij aan dat hij niet kan wachten totdat zijn cliënt bij de Spaanse topclub aan de slag mag. "Hij is beter dan Ricardo Kaká, Cristiano Ronaldo en Karim Benzema bij elkaar. Hij is technisch zeer goed", sprak hij vol lof over de sterspeler.

Mocht de Zweed daadwerkelijk de overstap naar Barça maken, dan zal Samuel Eto'o moeten vertrekken. De Kameroenees kan niet goed door één deur meer met Barcelona en heeft vooralsnog ook zijn contract niet verlengd, waardoor de Spanjaarden hem willen verkopen. Zijn huidige contract loopt nog door tot de zomer van 2010. De winnaar van de Champions League wil niet blijven smeken en heeft hem voor een keuze gezet. Hij kreeg een extra week bedenktijd, maar vooralsnog kunnen beide partijen niet tot een akkoord komen.
and so, the soap continues.
Die gaat echt niet tekenen voor minder dan 12.000.000 per jaar...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 19 juli 2009 @ 23:24:14 #261
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_71135773
Wat een bijdehante pannenkoek is Eto'o eigenlijk
  zondag 19 juli 2009 @ 23:28:40 #262
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71136954
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een bijdehante pannenkoek is Eto'o eigenlijk
Hoezo? Als Eto'o blijft, is dat conform contract. Pech voor de club. Je moet niet vergeten dat het hier de club is die de speler als vee gebruikt, buiten beschouwing latend hoeveel ze verdienen (in dit wereldje zijn de salarissen nou eenmaal buitensporig).
pi_71142211
In het ergste geval heeft dit straks nog negatieve invloed op het spel van Eto'o als er geen andere spits komt..
pi_71147868
quote:
Guardiola hoopt dat Eto'o vertrekt bij FC Barcelona

- Datum: 20-jul-2009 13:09

Op zijn eerste persconferentie van het seizoen sprak FC Barcelona-trainer Josep Guardiola (foto) maandag uitvoerig over Samuel Eto’o. ‘Het is voor FC Barcelona het beste als we uit elkaar gaan,’ liet de oefenmeester aan duidelijkheid niets te wensen over. ‘Dat is een gevoel. Ik kan er ook naast zitten, maar ik ben degene die de beslissingen neemt.’

FC Barcelona wil Eto’o betrekken in een ruil met Internazionale-aanvaller Zlatan Ibrahimovic. De Kameroener, die over twaalf maanden transfervrij is, heeft tot 27 juli de tijd gekregen om een nieuwe werkgever te vinden. De overige spelers meldden zich zondag terug van vakantie. (MA)
quote:
'Ik ben een trainer van een ploeg en geen opvoeder van een speler. Op de voetballer Eto'o valt niets aan te merken, maar op zijn karakter wel. Daarom wil ik dat hij vertrekt, voordat het te laat is,' aldus motiveerde Pep Guardiola zijn standpunt.

De trainer van Barcelona liet zich vanochtend bij de hervatting van de training van de kampioen van Europa duidelijk uit over de situatie rondom Eto'o. 'Ik heb niet met hem persoonlijk gesproken. Hij moet niet weg vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Hij is een fantastische voetballer, maar mijn gevoel zegt me dat er ook een grens is bereikt. Hij heeft een speciaal karakter en dat kan tegen hem en de ploeg gaan werken als we nu niets veranderen. Ik wil hem persoonlijk niet veranderen, maar wel de ploeg. En dit is het goede moment. Ik begrijp dat mensen zich afvragen waarom we zo'n goede speler laten gaan, maar ik heb mijn redenen en ik ben verantwoordelijk voor de prestaties van de gehele ploeg,' reageerde Guardiola koel op vragen waarom topscorer Eto'o Barcelona moet verlaten.
pi_71148251
quote:
Juventus wil niet Grosso maar Cáceres

Geschreven op maandag, 20 juli om 13:47

Fabio Grosso werd in de voorbije weken met een terugkeer naar Italië in verband gebracht, diende vervolgens een transferverzoek in bij Olympique Lyon en zag zijn huidige werkgever in Aly Cissokho alvast een vervanger halen. De weg voor een transfer naar Juventus lag open, maar de Oude Dame is helemaal niet geïnteresseerd in de Italiaan. Martin Cáceres van Barcelona mag wél op de belangstelling van Juve rekenen.

De Uruguyaans international werd vorig jaar voor ongeveer zeventien miljoen euro overgenomen van Villarreal, maar speelde (mede door blessureleed) slechts 12 competitiewedstrijden voor Barcelona. Juventus hoopt Cáceres (22) een seizoen te kunnen huren. “Hij is een geweldige speler: jong, sterk en vastberaden. Hij zou erg goed in onze groep passen”, zei technisch directeur Jean-Claude Blanc in Corriere dello Sport.

In hetzelfde medium laat het bestuurslid weten dat Grosso niet in beeld is om de defensie van Juventus te komen versterken. “Hij heeft nog een doorlopend contract bij Olympique Lyon en is dus niet transfervrij, zoals Fabio Cannavaro was”, legde Blanc uit. “Het lijkt mij niet wijs om te investeren in een 32-jarige verdediger. Daarom zeg ik eerlijk dat wij niet geïnteresseerd zijn in Grosso.”
Is er trouwens wat meer duidelijk over Henrique? Keert ie per direct terug of blijft nog een jaartje bij Leverkusen?
  maandag 20 juli 2009 @ 15:21:45 #267
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71151068
quote:
Messi wél en Eto'o niet op eerste training Barça

20/07/2009 14:46

Barcelona begon met Lionel Messi aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Samuel Eto'o ontbrak wel op het Catalaanse appèl.

Messi hoefde zich pas op 27 juli te melden in het Catalaanse kamp, maar kwam maandag al opdagen voor de eerste dag van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De selectie van trainer Josep Guardiola is allerminst op volle sterkte. Andres Iniesta is nog herstellende van een blessure, terwijl Xavi, Gerard Piqué, Sergio Busquets en Carles Puyol zich vanwege hun deelname aan het Confederations Cup-toernooi later mogen melden.

Ook Samuel Eto'o was niet van de partij. Als onderdeel van de transfer van Zlatan Ibrahimovic staat de aanvaller uit Kameroen op het punt te verkassen naar Internazionale. 'Ik denk dat het voor Barcelona het beste is als Samuel vertrekt', zei Guardiola. 'Zijn verkoop is mijn idee. Na alles te hebben gewonnen is het tijd om van omgeving te veranderen.'

Eto'o zou niet staan te springen om Camp Nou te verruilen voor Giuseppe Meazza. De Kameroense aanvaller overweegt een jaar te wachten en dan als transfervrije speler zijn slag te slaan. Guardiola houdt rekening met dit scenario. 'Inter heeft het geld om hem gelukkig te maken. Maar als hij wil blijven, dan heb ik daar geen problemen mee. Alles is afhankelijk van Eto'o.'

In het geval dat Eto'o de overgang naar Inter afwijst, dan ketst ook de komst van Ibrahimovic af. 'Als Samuel blijft, gaan we met hem door en zonder Ibrahimovic', weersprak Guardiola de woorden van voorzitter Joan Laporta, die zei dat Zlatan ongeacht het besluit van Eto'o de overstap naar Camp Nou maakt.

VI
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Is er trouwens wat meer duidelijk over Henrique? Keert ie per direct terug of blijft nog een jaartje bij Leverkusen?
Volgens mij blijft hij nog een jaar in Duitsland.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 20 juli 2009 @ 15:33:33 #268
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71151442
quote:
Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoezo? Als Eto'o blijft, is dat conform contract. Pech voor de club. Je moet niet vergeten dat het hier de club is die de speler als vee gebruikt, buiten beschouwing latend hoeveel ze verdienen (in dit wereldje zijn de salarissen nou eenmaal buitensporig).
Inderdaad, en dan in ogenschouw nemende hoe men vorig jaar met Eto'o is omgesprongen,hoe hij dit jaar heeft gepresteerd en wat een fenomenale spits hij is kan ik niet anders concluderen dat dit een persoonlijke vete is tussen het bestuur en Eto'o iets wat nooit gebeuren mag daar een bestuur ten alle tijden de belangen van de club moet behartigen.
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:47:53 #269
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71153787
Het spel van Eto'o zal door dit alles ook niet beinvloed worden denk ik. Als er iemand bij Barca nog steeds (zeg een x aantal jaar) nog hongerig is dan is Eto'o het wel. Daarnaast zou hij zich dit jaar wederom in de kijker spelen waarna hij volgend jaar nog steeds naar een topclub kan (gratis).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71154689
quote:
Below is a summary of what Guardiola said about other players who came up at the press conference.

Henrique: “He’s here to stay. He’ll help us a lot. He’s adapted well at Bayer Leverkusen and played a lot. I’ve heard good things about him and we’ll see how he fits into the squad.”

Cáceres: “We might put him out on loan because next season maybe he won’t have that much game time.”

Maxwell: “He’s been at the top for years. He’s played at Ajax and Inter and he’ll bring us a lot.”

Keirrison (Palmeiras player): “He’s very young and has very good stats. It’s hard scoring. The club has decided to get him but in principle that’s to send him out on loan and he’s not in my plans for this season.”

Messi: “He wants to train and it’s great for me that he’s here.”

Puyol: “He’ll renew. Carles isn’t going anywhere. If he’s thinking about moving, he can forget about it. He’ll play where he’s told because he’s great in all positions.”

Márquez: “He’ll renew. He’s getting over his injury, he’s come along and he’s very enthusiastic.”

Gudjohnsen: “I’ve spoken to him and for the moment he’s staying.”

Henry: “His role depends on him. If he’s okay he’ll play a lot. He’s Henry.”

Sylvinho: “To be sure he might be angry with me. When he played he was great; in the Champions League final we saw that when everyone, Ronaldo, Rooney and Park was on his side.”

Ibrahimovic (Inter player): “He’s still an Inter player.”

Ribéry (Bayern player): “I reckon no way. He won’t come, firstly because Bayern won’t let him and secondly because his agent wants him to go elsewhere.”

Villa (Valencia player): “I spoke to him.”
Henrique is dus teruggekeerd. Cáceres kan komend seizoen wederom niet op veel speelminuten gaan rekenen. Vraag me toch af wat Pep nou tegen hem heeft...
  maandag 20 juli 2009 @ 17:18:22 #271
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71154780
Gudjohnsen gewoon wel houden en Sammie niet
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
pi_71154881
sammie kannie op `t bankie..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 20 juli 2009 @ 17:25:03 #273
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71154974
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:18 schreef Peter-Andre het volgende:
Gudjohnsen gewoon wel houden en Sammie niet
Dat is wel weer logisch. Gudjohnsen is om achter de hand te hebben, Eto'o zou een dergelijke rol (terecht) nooit accepteren
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 20 juli 2009 @ 17:25:18 #274
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71154986
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Henrique is dus teruggekeerd. Cáceres kan komend seizoen wederom niet op veel speelminuten gaan rekenen. Vraag me toch af wat Pep nou tegen hem heeft...
Blijkbaar vind hij hem gewoon niet goed genoeg, of laat hij zich te weinig zien op de trainingen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71162521
Volgens La Gazzetta dello Sport tekent Sammie bij Inter een vijfjarig contract tegen een jaarsalaris van 8,5 miljoen, wat verder kan oplopen tot 10 miljoen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')