gouden tip (duurt alleen nog wel ff)quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:56 schreef Juicyhil het volgende:
Op een drietal huizen gereageerd, weer niks. Je moet dus eerst fucking 5 jaar wachten voordat je een huis kunt krijgen. En ja, ik wil eventueel ook gaan kopen, maar dat is ook moeilijk.
Tof ideequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
gouden tip (duurt alleen nog wel ff)
Reageer tijdens de kerstvakantie
veel mensen reageren dan niet, komen niet opdagen op bezichtingen, willen niet verhuizen met kerst enz. waardoor je goede kans maakt
Almere toch? Ik sta inmiddels al 7,5 jaar ingeschreven en kom pas sinds mei in aanmerking om eens te komen kijken bij een woning...En meestal eindig ik nog 12e of verder achterin de rij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:56 schreef Juicyhil het volgende:
Op een drietal huizen gereageerd, weer niks. Je moet dus eerst fucking 5 jaar wachten voordat je een huis kunt krijgen. En ja, ik wil eventueel ook gaan kopen, maar dat is ook moeilijk.
Ik sta dus als laagste 60ste, nu een jaartje of wat ingeschreven. Maar ik wil verhuizenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Almere toch? Ik sta inmiddels al 7,5 jaar ingeschreven en kom pas sinds mei in aanmerking om eens te komen kijken bij een woning...En meestal eindig ik nog 12e of verder achterin de rij.
Overigens onlangs wel een contract getekend voor een woning waar ik tweede was geeindigd, dat dan weer wel...In de zomervakantie reageren FTW.
Ja hallo!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik sta dus als laagste 60ste, nu een jaartje of wat ingeschreven. Maar ik wil verhuizen
Boeiend hoeveel ik betaal, als ik maar zo snel mogelijk een huis heb.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:40 schreef captainkid het volgende:
[..]
Ja hallo!!
Je kan wel meer willen zo werkt dat natuurlijk niet.
Netjes vijf jaar wachten zoals iedereen dat doet. Of je gaat voor de niet sociale huurwoning en je betaald NOG meer huur.
Ja dat was sarcasme. Gelukkig stimuleert de regering het om huur woningen te bouwen..
Moet je kijken of je een urgentieverklaring kan regelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Boeiend hoeveel ik betaal, als ik maar zo snel mogelijk een huis heb.
Maakt niets uit waaro.
Particulier huren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Boeiend hoeveel ik betaal, als ik maar zo snel mogelijk een huis heb.
Maakt niets uit waaro.
Ik heb ook maar een 2 kamer appartementje nodig met 1 slaapkamer en 1 woonkamer en een keukentje. Meer niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:48 schreef Timmor het volgende:
Ik heb na 6 jaar uit ellende maar gereageerd op een appartement(je) met maar 1 slaapkamer (ipv 2), aangezien ik met een beetje geluk 50e werdNijmegen...wat een rampstad als het om huisvesting gaat
Wie heb je daarvoor gedaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:50 schreef Skaai het volgende:
Nenenene, ik reageerde met 3,5 jaar inschrijftijd op nieuwbouw en kreeg het toegewezen. Ik mag Woningnet wel.
Welke stad gaat het eigenlijk om TS?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een 2 kamer appartementje nodig met 1 slaapkamer en 1 woonkamer en een keukentje. Meer niet.
Thaise massage MET happy ending (me love you long time...quote:
Almere, maar zou ook best in een andere stad willen wonenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:52 schreef Timmor het volgende:
[..]
Welke stad gaat het eigenlijk om TS?
Kom naar Nijmegen meid! Zomerfeesten beginnen a.s. zaterdag, neem een kijkje en proef de sfeer van deze metropool...quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Almere, maar zou ook best in een andere stad willen wonen
Zijn daar zoveel woningen leeg dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |