Ja,... net aan inderdaad. Zit op sommige dagen op de grens! Maar erg herkenbaar wat je schrijft! En zo waar. Politieagent spelen en al die 'waarom en mag ik' vragen zuigen me momenteel leeg!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohhh wat erg Gijs... koffie gemorst.
Maar serieus, chill the fuck up nou.. neem een dag vrij anders (als je die nog niet hebt)
Herkenbaar soieso.. uitslapen is er niet meer bij, iedere dag 6 uur is het tijd, soms ook eerder. Beneden komen, met je voet op een duploblok staan, van de pijn snel je andere voet neerzetten, bovenop een plastic speelgoed vork. Je gaat zitten, de hond vliegt naar je toe want moet plassen en in dr jeugdig enthausiasme pist ze een klein beetje. De katten verontwaardigd roepend in koor "waar blijft ons eten, ik moet zo naar buiten".
De eerste komt beneden terwijl je speelgoed aan het ruimen bent van de vorige dag, de avond ervoor echt geen puf meer voor gehad. "Mag ik een flesje pap", de andere komt beneden en word meteen onderuit gegooid door haar vriendelijke zus, gekerm, aanspreken, toespreken, opruimen, en vooral ze bezig houden. Savonds kapot, sochtends weer vroeg op.
Daarom krijgen we kinderen als we het sterkste zijn in ons leven Gijs, omdat we het aankunnen, net aan.
Das een flinke!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
Maar mn broertje heeft er sinds vandaag een dochter bij, Juliet van bijna 4000 gram!!
Snap het Gijsquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... net aan inderdaad. Zit op sommige dagen op de grens! Maar erg herkenbaar wat je schrijft! En zo waar. Politieagent spelen en al die 'waarom en mag ik' vragen zuigen me momenteel leeg!
Je begrijpt het beter dan WIE dan ook lees ik! Ik raak op,.... moet even energie vinden. Even bijtanken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap het GijsBen soms blij als ik naar mn werk kan, er zijn van die dagen dat je zelf niet in je vel zit, en de kinderen zich vervelen en elkaar gaan vervelen, "ik wil dit, die deed dat, zij begon, ik had dat potlood" onderwijl allerlei dingen doen die ze niet mogen doen, nee je mag niet met potlood op het behang tekenen, blijf met je tengels van het stopcontact af, trek niet aan de oren van de hond, laat die kat slapen, ruim je rommel eens op, waarom heb je in je broek geplast, nee je krijgt geen koekje je had je brood moeten eten"
En helemaal kut als je alleen er voor staat, bij mn vrouw sweekends aan het werk of avonddienst.. bij jou nu al weken zo
Die dooddoener komt nog eens terug Gijs ben ik bang.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:56 schreef Magneet het volgende:
waarom vragen zeg ik altijd : omdat verder geef ik geen uitleg en tot nu toe accepteerd Merlijn dat nog. Als je uitlegt krijg je toch weer een waarom vraag.
Dat even bijtanken is inderdaad nodig hoor.. al is het soms maar 10 minuten.. even 10 minuten de kinderen niet in de gaten hoeven te houden.. even lekker douchen ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je begrijpt het beter dan WIE dan ook lees ik! Ik raak op,.... moet even energie vinden. Even bijtanken.
mjah vooruit moet toegeven dat het omdat volgt eigenlijk op dingen die ik ook niet weet. Uitleggen doen we wel maar als er dan weer 3 keer een waarom komt dan kotm er een omdat terug. Bij ons gaan ze op de trap ipv naar boven, dan hebben we er toch meer zicht op op wat ze dan aan het doen zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die dooddoener komt nog eens terug Gijs ben ik bang.
Ik probeer altijd uitleg te geven, "het mag niet want.. begrijp je dat?" en als ze dan weer iets doen zet ik ze op de gang.. kom ik later kijken als ze gestopt zijn met verongelijkt huilen. "Waarom heb ik je op de gang gezet?" en ze weten het wel hoor.. als ze het niet weten kom ik later nog eens terug, denk er maar over na. Nou is Amber nog geen prater, vraag ik dat niet, maar leg ik het nog maar eens uit. Jasmijn weet het wel, verwacht ik ook antwoord en een "sorry" als dat nodig is.
En mocht het dan nog een keer gebeuren in zeer korte tijd, bijvoorbeeld voor de 3e keer in een uur tijd dr zusje op de grond gesmeten.. krijgt ze een pets voor dr hoofd en een bulderend "En nou opzouten naar je kamer jij!!"
absoluut, echt ik ben naar de kloten als ik een dag de koters heb gehad, geen idee hoe Randa dat overleeft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat even bijtanken is inderdaad nodig hoor.. al is het soms maar 10 minuten.. even 10 minuten de kinderen niet in de gaten hoeven te houden.. even lekker douchen ofzo.
Of kinderen op tijd naar bed, even de avond lekker voor jezelf.
Ja tot zo Gijsquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:08 schreef Magneet het volgende:
maar goed ik ga de laptop inpakken, tot in Nederland Gijsjes.
Hij is tenminste nog getrouwd, ik moet het elke week met een ander doenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is tenminste nog getrouwd, ik moet het elke week met een ander doen
Ja verschrikkelijk is dat inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is tenminste nog getrouwd, ik moet het elke week met een ander doen
Ga je gamen? Muziek luisteren,.... Paar films checken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:07 schreef Bastard het volgende:
Oh ik heb het lekker hee Gijs.. over een pauze gesproken, morgen gaat Tam met de meiden een weekend naar dr ouders.. HELE HUIS VOOR MIJZELF!
Ik blijf thuis om op de kleine Baron te passen, en Fayka natuurlijk.. lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |