quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En je typt 'agiteren' met een hoofdletter omdat..
Ook zo'n persoon? Zielig ventjequote:Op donderdag 16 juli 2009 02:44 schreef Inverted_World het volgende:
TS is jaloers omdat hij lelijk is .
Haha zielig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:47 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ook zo'n persoon? Zielig ventje
Ach kanker toch op man, als ik zulk soort jaloezie zou voelen zou ik wel naar zo'n speciaal sub-forum gaan. Hier gelokaliseerd op Fok, dan zou ik wel even reageren op zo'n topic van jou.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha zielig.Ook zo'n persoon?
What you mean. Je bent gewoon een paupert die zijn jaloezie niet daadwerkelijk durft te uiten op de persoon in kwestie en het daarom in alle triestheid op een forum moet plaatsen:).
Mensenkennis jeweet.
kankerforumhomo? Die user ken ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ga terug naar je kankerforum homo
Volgens mij is TS nogal onzeker dan wel snel geïrriteerd door zijn jaloeziequote:Op donderdag 16 juli 2009 02:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ach kanker toch op man, als ik zulk soort jaloezie zou voelen zou ik wel naar zo'n speciaal sub-forum gaan. Hier gelokaliseerd op Fok, dan zou ik wel even reageren op zo'n topic van jou.
De laatste plek waar ik dan zou zijn is hier in de KLB, maar jij moest weer even komen bashen. Wat overigens niet onverwacht kwam. Ga terug naar je kankerforum, homo
irritatie jegens forumleden? Nooitquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Volgens mij is TS nogal onzeker dan wel snel geïrriteerd door zijn jaloezie![]()
Niet iedereen is volmaakt TS, je moet ermee leren leven en niet je pauper verhalen op een forum posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:57 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
irritatie jegens forumleden? Nooit
Worden je comebacks minder?Heerlijk users als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die maken het bashen de moeite waard.
It's you my love, you who are the stranger
Ja toch, het beste aan de Fok! KLB. De humoristische reacties, doe je bestquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heerlijk users als jij.Die maken het bashen de moeite waard.
Zegt dan man met de 188 posts en zonder foboquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja toch, het beste aan de Fok! KLB. De humoristische reacties, doe je best
Tip: oefen je bashes eens op PUB, hier kan je het niveau duidelijk niet aan
Haha, je bent een domme rukker.quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja toch, het beste aan de Fok! KLB. De humoristische reacties, doe je best
Tip: oefen je bashes eens op PUB, hier kan je het niveau duidelijk niet aan
Aantal post zegt niets over de inhoud nochthans bashniveau. Bovendien voel ik niet de drang om me te profileren op een Forum. jij overduidelijk wel. HELDquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zegt dan man met de 188 posts en zonder fobo_!
Wat is er trouwens zo bijzonder aan PUB?quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:04 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Aantal post zegt niets over de inhoud nochthans bashniveau. Bovendien voel ik niet de drang om me te profileren op een Forum. jij overduidelijk wel. HELD![]()
Dus stop je standaard reacties maar in je hol en ga naar PUB oefenen. NU!
Want een echte internetheld heeft natuurlijk 10k posts en een Fobo waar hij uren aan besteed heeftquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zegt dan man met de 188 posts en zonder fobo_!
Nee, een echte internetheld ben ik, maar ook in RL hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:29 schreef mirved het volgende:
[..]
Want een echte internetheld heeft natuurlijk 10k posts en een Fobo waar hij uren aan besteed heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |