Het zijn niet zo zeer de woorden maar de volgorde waarin ze neergezet worden, dat is geloof ik het probleem.quote:Maar wat zijn de verboten woorden in Duitschland?????????
André Hazesquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, je zal toch met je reet aan zo'n vuurpijl vast zitten....., wat gaat dat loeihard
Nou dat kan die blauwe van hier toch ook?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
shit nah. ga ik weer effe melden hoor.......
zoveelse keer al......
nou ben benieuwd....quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Het zijn niet zo zeer de woorden maar de volgorde waarin ze neergezet worden, dat is geloof ik het probleem.
die zit naar die raket te kijken......quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat kan die blauwe van hier toch ook?
Lamaar joh, dat vergeven de GC-mods me wel hoor, als ik een TT aanpas.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
shit nah. ga ik weer effe melden hoor.......
zoveelse keer al......
toch wel weer een interessant ''weetje''....quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha nou jaaaa!
Dan ligt het aan mijn werk!
Duits bedrijf
Wat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
toch wel weer een interessant ''weetje''....
Dát zou nog wél kunnen ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha nou jaaaa!
Dan ligt het aan mijn werk!
Duits bedrijf
nou ''dat''...quote:
Heb het ook ff naar de Mijnese gestuurd, ff kijken of ie het ook krijgtquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dát zou nog wél kunnen ja.
Maar ook dán zou ik het echt hééél raar vinden. Het is dan misschien "goed" cq politiek correct bedoeld, maar om geen mails te mogen sturen / ontvangen waar een bepaalde etniciteit in wordt genoemd... oeioei! Dan sla je de plank wel mis hoor!
Haha ja wat raaaaar!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ''dat''...
dat je naar een duits bedrijf geen mail mag sturen met het onderwerp Jude
wist ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |