Euhm... Groundhogs?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zijn dat nou eigenlijk voor kutbeessies, hamsters of cavia's ?
en hoe zit het nou met het Jude filter ?
Het zijn Groundhogsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zijn dat nou eigenlijk voor kutbeessies, hamsters of cavia's ?
en hoe zit het nou met het Jude filter ?
da's zo'n tennis boy toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het zijn Groundhogs![]()
Marmotten soort.
Geen idee hoe het met het Jude filter zit.
Ik heb geopperd om ook wat mails te sturen met 'Negers' maar dat vond ie geen goed idee![]()
Ik zal voor Cc even mn Jude plaatjes spammen.
Zelf geschoten, stoer he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, de 3 uur daarvoor was ie Hamletquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Al ziet hij er een beetje moe uit op de onderste...
Nietus.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
da's zo'n tennis boy toch?
las ik erregens....![]()
eh........ leuk...
Ja en?! Normale mensen werken 8 uur.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, de 3 uur daarvoor was ie Hamlet
Ik vind het wel jammer dat ik APK niet meer zie posten. Ik hou wel van een beetje eigenzinnigheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uh... Niks.blijkbaar. Maar toch is het niet hetzelfde. Maar blijkbaar ben ik de enige die dat zo ziet.
En t was al laatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja en?! Normale mensen werken 8 uur.![]()
geintjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef FANN het volgende:
Caro !!!
[ afbeelding ]
dat kan toch niet zo.... met je kittig kort rood kapseltje
écht heur
Dat je mij hier zo voor gek wil zetten: Oké.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef FANN het volgende:
Caro !!!
[ afbeelding ]
dat kan toch niet zo.... met je kittig kort rood kapseltje
écht heur
Ik zou willen dat ik er half zo goed uitzie. uitgeslapen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En t was al laat![]()
Kwart over 11 ofzo.
Joh! hij is haske incognietoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat je mij hier zo voor gek wil zetten: Oké.
Maar mijn man die achter mij zit heeft daar niet om gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |